توسعهدهنده Metroid Prime 4 از طراحی رابط کاربری آن میگوید
پس از رونمایی مجدد در ماه گذشته
یکی از اعضای تیم توسعهدهنده Metroid Prime 4 به تازگی از طراحی رابط کاربری و HUD برای کلاه مخصوص شخصیت ساموس گفته است.
پس از گذشت پنج سال از آغاز مجدد ساخت نسخه چهارم این مجموعه در سال 2019، بازی مورد بحث تحت عنوان Metroid Prime 4: Beyond برای اولین بار در رویداد نینتندو دیرکت در ماه گذشته رونمایی شد و مشخص شد عرضه آن برای سال 2025 برنامهریزی شده است. اولین نمایش منتشر شده از این بازی، جزئیات فراوانی را به نمایش گذاشته که استودیو رترو (Retro Studio) در چند سال گذشته به ویژه در مقایسه نسخههای قبلی این مجموعه اقدام به توسعه آن نموده است.
آخرین نسخه منتشر شده از این فرنچایز به بازی Metroid Prime Remastered اختصاص داشت که به واسطه گرافیک شگفتانگیز مورد ستایش قرار گرفت و همان میزان از جزئیات نیز اکنون در نسخه چهارم به چشم میخورد. یکی از نقاط قوتی که در عناوین Prime حضور داشته و برای نسخه Prime 4 نیز حفظ شده به عنصر HUD برای کلاه شخصیت اصلی یعنی ساموس ارتباط دارد که در مقایسه نسخههای دو بعدی ساید اسکرولر کلاسیک این فرنچایز، نمای اول شخص را در اختیار مخاطبین قرار میدهد.
یکی از اعضای تیم توسعهدهنده Metroid Prime 4 یعنی جان ووفورد (Jon Wofford) که به عنوان طراح ارشد بخش رابط کاربری در استودیو رترو مشغول به کار است توضیحاتی در خصوص روند ساخت این بازی و کار خود در زمینه طراحی HUD آن ارائه کرده است. این جزئیات در صفحه ArtStation این هنرمند به اشتراک گذاشته شده که شامل ویدئوهای کوتاهی از عناصری که این سازنده روی آن کار کرده نیز میشود.
ووفورد به این موضوع اشاره داشت که عنوان Metroid Prime 4: Beyond پروژه رویایی برای ایشان به شمار رفته و کاری حاصل از عشق حقیقی تیم سازنده بوده و ایشان سرانجام میتواند کار خود را با سایرین به اشتراک بگذارد. ایشان تصاویری باکیفیت از رابط کاربری و HUD بازی در زمان مبارزات به اشتراک گذاشت با این هدف که بهروزرسانی صورت گرفته در کلاهخود شخصیت ساموس برای مدرن سازی آن و همچنین ادای احترام به Metroid Prime Trilogy را به نمایش بگذارد. ووفورد اظهار داشت که ایشان بسیار مفتخر است که میتواند روی این بازی کار کرده و موارد بسیاری را از استودیو رترو یاد گرفته است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید