1%
  • 0/10

اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی Quantum Error منتشر شد

بازی روی ۶۰ فریم و وضوح تصویر 4K اجرا می‌شود

اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی Quantum Error منتشر شد ۰ ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
اطلاعات بازی Quantum Error

استودیوی بازیسازی Teamkill Media طی پرسش و پاسخ‌هایی با طرفداران خود، اطلاعات تازه‌ای از بازی Quantum Error منتشر کرد.

چندی پیش، سازندگان عنوان Kings of Lorn: The Fall of Ebris یعنی Teamkill Media بازی جدیدشان را همراه با یک تریلر، به نام Quantum Error معرفی کردند. این عنوان در سبک تیراندازی اول شخص بوده فعلا در انحصار پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 قرار دارد.

بعد از معرفی بازی، بسیاری از علاقه‌مندان در شبکه‌های اجتماعی، مخصوصا توییتر از اکانت رسمی Teamkill Media و Quantum Error سوالاتی در مورد بازی پرسیدند. توسعه دهندگان هم جواب بسیاری از این سوالات را دادند و همین باعث جمع شدن، اطلاعات تازه‌ای در مورد Quantum Error شد.

ابتدا تصویر جدیدی از این بازی در توییتر نمایش داده شد. در تصویر فردی با لباس نظامی دیده می‌شود که سلاح خود را به سمت یک انسان که لباس آتش نشانی پوشیده، نشانه گرفته است. حساب کاربری رسمی Quantum Error در مورد این تصویر نوشت:

تصویری که توسط ما در یکی از مصاحبه‌هایمان منتشر شده بود، یکی از لحظات و صحنه‌های بازی است که در آن گروهی به نام Wu Yan به شما حمله کرده‌اند.

همچنین طی پرسش و پاسخ‌ها متوجه شدیم که بازی روی ۶۰ فریم و وضوح تصویر 4K اجرا می‌شود. Teamkill Media تایید کرد که بازی از تکنولوژی Ray tracing استفاده می‌کند ولی کیفیت نهایی آن بستگی به روند توسعه‌ی بازی دارد. در ادامه شخصی در مورد ساخت بازی روی کنسول پلی‌استیشن 4 و تفاوت آن با نسخه‌ی PS5 پرسید که با این پاسخ روبرو شد:

ما ابتدا بازی را برای کنسول نسل بعد سونی می‌سازیم. در واقع نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 از روی ورژن پلی‌استیشن 5 پورت می‌شود.

ما از تمام تکنولوژی و امکانات روز برای تولید بازی استفاده خواهیم کرد.

متاسفانه هیچ تاریخ انتشاری برای بازی مشخص نشده است. اکانت رسمی Quantum Error هم در پاسخ به سوالی در مورد انتشار بازی همراه با لانچ پلی‌استشن 5، نوشت که تمام این موضوعات بستگی به روند توسعه‌ی بازی دارد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments