تخریبپذیری محیط در بازی جدید Battlefield خیرهکننده خواهد بود
واقعگرایانهترین طراحی تاریخ
با توجه به آگهی استخدام ریپل افکت، ظاهرا تخریب پذیری محیط در بازی جدید Battlefield بسیار واقعگرایانه خواهد بود.
مجموعه بتلفیلد در طول سالهای اخیر با فراز و نشیبهای زیادی روبهرو شده و جدیدترین نسخه آن یعنی بتلفیلد ۲۰۴۲ یک عرضه فاجعهباری را تجربه کرد. یکی از مهمترین نواقص این بازی، کمبود جلوههای تخریبپذیری محیط بود که به نظر میرسد تیم سازنده در نسخه بعدی سری به دنبال جبران این ایراد است.
در همین راستا، استودیو ریپل افکت که در حال حاضر روی ساخت بازی جدید سری بتلفیلد فعالیت میکند، به تازگی آگهی استخدام جدیدی منتشر کرده که در آن از یک مدیر جلوههای ویژه دعوت به عمل میآورد. در بخش توضیحات این فرصت شغلی نوشته شده که فرد متقاضی باید واقعیترین و هیجانانگیزترین افکتهای تخریبپذیری در کل صنعت بازیها را بسازد.
در ادامه آن، ریپل افکت خاطرنشان کرده که این فرد باید جلوههای ویژه را به صورت بهینه و فوق واقعگرایانه طراحی کند. در حال حاضر اطلاعات دقیقتری از ویژگیهای جدید و سیستم تخریب پذیری بازی بعدی Battlefield در دسترس نیست، اما شواهد نشان میدهد که شرکت الکترونیک آرتز قصد تکرار اشتباهات قبلی خود را ندارد.
گفتنی است که سری Battlefield همواره به تخریبپذیری عالی محیط خود معروف بود؛ به طوری که اغلب ساختمانها در بازی Bad Company 2 قابل تخریب بودند. از طرفی، تخریبپذیری بازی بتلفیلد ۴ به قدری عالی بود که بازیکنها میتوانستند بخش عظیمی از نقشه را تغییر دهند. با این حال، بتلفیلد ۲۰۲۴ در این زمینه عملکرد خوبی نداشته و انتقادهای زیادی نیز به آن وارد شده است.
لازم به ذکر است استودیوی دایس هم اکنون با همکاری دیگر سازندگان روی ساخت بازی جدید بتلفیلد کار میکند و این عنوان جدا از بخش چندنفره آنلاین، شامل بخش کمپین تکنفره نیز میشود که استودیوی تازه تاسیس ریجلاین گیمز (Ridgeline Games) وظیفه توسعه آن را برعهده دارد. بر اساس گزارشها، این بازی در سال ۲۰۲۴ میلادی برای ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر روانه بازار خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید