استودیوی Frogwares: نسل بعد از نظر گرافیکی شما را شگفتزده نخواهد کرد
هارد SSD ناجی سازندگان است
مدیر ارتباطات استودیوی Frogwares یعنی سرگئی اوگانسیان در مصاحبهای ادعا کرد که نسل بعد کنسولها و سخت افزارها از نظر گرافیکی مخاطبان را شگفتزده نخواهند کرد.
Frogwares استودیوی قدیمی است که در سال ۲۰۰۰ میلادی بنیانگذاری شد. از بازیهای معروف این شرکت بازیسازی میتوان به عناوین Sherlock Holmes و The Sinking City اشاره کرد.
حال مدیر ارتباطات استودیوی Frogwares یعنی سرگئی اوگانسیان در مصاحبهای گفت که گرافیک بازیهای کنسولها و سخت افزارهای نسل بعد آن طور که مخاطبین انتظار دارد، پیشرفت شگفتانگیزی در زمان لانچ آنها نخواهد داشت. او گفت:
بر خلاف آن چیزی که ما در شروع نسل حاضر دیدیم، نباید انتظار تحول شگفتانگیزی در بخش گرافیک و کیفیت بازیهای ویدویی باشیم. علت این اتفاق وجود بازیهای بین نسلی است که تا مدتی این بحث ادامه خواهد داشت. من فکر نمیکنم که توسعهدهندگان بازی به این زودیها قید حمایت از کنسولهای نسل هشتم را بزنند. مگر این که آنها انگیزهی مالی خوبی برای ساخت بازی روی نسل بعد داشته باشند. مطمئنا در نسل بعد بافتهای بهتر، فریمریت بالاتر، نورپردازی بهتر، زمان بارگذاری کوتاهتر، نقشهی بزرگتر و محیطی پر از جزئیات را شاهد خواهیم بود. بدون شک پیشرفتهای آن قابل توجه است.
در حال حاضر ما بازیهایی مانند Red Dead Redemption 2 و Horizon Zero Dawn داریم که نمیتوان روی نسل بعد آنها رویا پردازی کرد.
اوگانسیان در ادامه به وجود هارد SSD در کنسولهای نسل بعد اشاره و این سخت افزار را مانند یک ناجی برای سازندگان توصیف کرد. او ادعا کرد که وجود هارد SSD کمک بسیار زیادی به بازیهای جهان آزاد میکند.
در کنار این موضوع، ما اطلاعات زیادی در مورد بازیهای نسل بعد سونی و مایکروسافت نداریم اما فیل اسپنسر، رئیس تیم ایکسباکس گفت که به زودی از بازیهای کنسول ایکسباکس سری ایکس رونمایی خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید