انتشار نسخه جدید God of War با تاخیر مواجه شده است
پیشبینیها به حقیقت تبدیل شد
استودیو آمریکایی سانتا مونیکا به واسطه یک بیانیه در شبکه اجتماعی توییتر از تاخیر در انتشار نسخه جدید God of War خبر داده است.
بخشی سرگرمیهای تعاملی سونی در آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی God of War را در دسترس دارندگان پلیاستیشن 4 قرار داد؛ عنوانی که به یکی از بهترین انحصاریهای پلیاستیشن در نسل هشتم تبدیل شد. محصول جدید سانتا مونیکا نه تنها تحسینها را برانگیخت و جوایز متعددی را دریافت کرد، بلکه موفق شد بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و بهترین عملکرد را در سری خدای جنگ به ثبت برساند. علاوه بر این، داستان به گونهای به اتمام رسید که امکان ساخت نسخه بعدی وجود داشته باشد. همه اینها دست به دست هم دادند تا گمانهزنیهایی مبنی بر ساخت قسمت دوم به وجود بیاید.
سونی در یکی از رویدادهای اختصاصی خود که با محوریت پلیاستیشن 5 در سپتامبر سال گذشته میلادی برگزار شد، از دنباله God of War رونمایی کرد. تیزری که برای بیینندگان به نمایش درآمد، نه تنها هیچ صحنهای از گیمپلی یا سینماتیکها را شامل نمیشد، بلکه نام رسمی بازی را هم اعلام نکرد. با وجود این، محصول جدید سانتا مونیکا طی مدت زمان کوتاهی به لیست انتظار گیمرها راه یافت و بسیاری از آنها به گفتگو درباره روند احتمالی اتفاقات قسمت دوم پرداختند. در همین حین، گروهی دیگر اعتقاد داشتند بازی احتمالا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ آماده نمیشود. آنها برای اثبات ادعای خود به تیزر رونمایی اشاره کرده بودند که هیچ صحنهای از بازی را شامل نمیشد. حالا با اطمینان میتوان گفت حق با آنها بوده است.
سانتا مونیکا به واسطه یک بیانیه رسمی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد انتشار نسخه جدید God of War با تاخیر مواجه شده است. در ضمن، این بازی به عنوان یک انحصاری پلیاستیشن 5 رونمایی شده بود اما نسخه پلیاستیشن 4 آن هم توسعه یافته و عرضه خواهد شد. در ادامه میتوانید متن بیانیه را مطالعه کنید:
پس از نمایش اولین تیزر نسخه جدید خدای جنگ در سال گذشته میلادی، تحت تاثیر میزان علاقهای قرار گرفتیم که طرفداران به ما نشان دادهاند. بسیار سپاسگزار هستیم که این تعداد کاربر برای تجربه فصل بعدی از ماجراجوییهای کریتوس و آرتئوس هیجانزده هستند.
در حالی که تمرکزمان را روی ارائه یک محصول بسیار باکیفیت حفظ میکنیم، باید مراقب سلامتی اعضای تیم، شرکای خلاق و خانوادههایمان باشیم. با در نظر گرفتن این موضوع، تصمیم گرفتیم پنجره انتشار را به سال ۲۰۲۲ میلادی تغییر دهیم.
برای پشتیبانی مداومتان تشکر میکنیم. چیزهای هیجانانگیزی تدارک دیدهایم که برای نمایش آنها به شما لحظهشماری میکنیم.
استودیو سانتا مونیکا مستقیما به عامل تاخیر در انتشار نسخه جدید God of War اشاره نکرده اما از آنجایی که بحث سلامتی کارمندان و خانوادههایشان به میان آمد، میتوان گفت کووید-۱۹ عامل تغییر در برنامهریزیها بوده است. علیرغم آغاز واکسیناسیون، هنوز تعداد قابلتوجهی از جمعیت زمین واکسینه نشده و احتمال شیوع گسترده همچنان وجود دارد.
هرمن هالست (Hermen Hulst) مدیر استودیوهای پلیاستیشن است. او چندی پیش با تیم روابط عمومی پلیاستیشن یک گفتگو انجام داد و متنش هم اکنون در وب سایت PlayStation.Com قابلمطالعه است. طبق گفته او، میان نسلی بودن محصولات تنها به نسخه جدید God of War خلاصه نشده و تعدادی از بازیهای آینده سرنوشت مشابهی خواهند داشت. هالست تاکید کرد بازیهایی به پلیاستیشن 4 میآیند که توسعه نسخه نسل هشتمیشان منطقی باشد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید