ساخت سری جدید Burnout بدون عجله دنبال میشود!
فعلا Need for Speed بازی کنید!
ساخت سری جدید Burnout بدون هیچ عجلهای دنبال میشود و این به هیچ وجه نمیتواند برای طرفداران این بازی خبر خوبی باشد.
به گفته کایران کریمینز (Kieran Crimmins) مدیر نوآوری شرکت Criterion عنوان Burnout در دنیای بازیهای مسابقهای شروع موفقی داشته و حال به عنوان یک اثر منحصر به فرد به آن نگاه میشود.
از زمان منتشر شدن بازی Need for Speed Rivals در سال ۲۰۱۳، شرکت بازی سازی Criterion تقریبا به عنوان یک استودیو کمک کننده در انتشار عناوینی از شرکت EA فعالیت کرده و با وجود اینکه در تولید عناوینی مانند Star Wars Battlefront 2 و Battlefield 5 و Battlefield 2042 نقش داشته است، اکنون نزدیک به یک دهه است که عنوان جدیدی را به صورت انحصاری تولید نکرده است.
با توجه به اینکه بازی Need for Speed Unbound به زودی منتشر خواهد شد، میتوان نتیجه گرفت که استودیو Criterion به دو سنت پیشین خود پایبند مانده است؛ توسعه و انتشار بازیهای انحصاری خود، و از سرگیری ساخت عناوین Need for Speed. اما برای خیلی از طرفداران یکی از فرنچایزهای مورد انتظاری که این شرکت میتواند در ساخت آن شریک شود، عنوان Burnout است. اما آیا با وجود بازگشت Criterion به بازی Need for Speed میتوان شانسی برای برای ساخت عنوان جدید Burnout در نظر گرفت؟
با توجه به صحبتهای کریمینز که مدیر نوآوری اثر Need for Speed Unbound نیز بود، این اتفاق خیلی هم دور از ذهن نیست. مصاحبه اخیر کریمینز نشان میدهد، که با وجود اینکه علاقه زیادی به این کار در او حس میشود اما طی آیندهای نزدیک، برنامهای برای ساخت سری جدید Burnout ندارد چرا که اگر قرار باشد تا استودیو Criterion روی هر دو عنوان Burnout و Need for Speed کار کند، نیاز است تا شرکت و کارکنان به طور گستردهای توسعه بیابند.
صحبتهای کریمینز در رابطه با ساخت سری جدی Burnout
بله، قطعا، من امیدوارم. این چیزی نیست که الآن به دنبالش باشیم. اون بازی در دست ساخت بعدی من یا چیزی شبیه به اون نیست. نمیگم که اصلا قصد ساختشو نداریم ولی میتونم بگم که بازی بعدی که قراره بسازیم اون نیست. اما اگه بخوام بگم دوتا بازی وجود دارن که استودیو نسبت به ساختنشون خوشبینه، قطعا اون دوتا Need for Speed و Burnout هستند. ما عاشق این دوتا فرنچایزیم و قطعا عنوان Burnout در دنیای بازیهای مسابقهای شروع موفقی داشته و حالا به عنوان یک اثر منحصر به فرد به اون نگاه میشه. پس حدس میزنم چیزی که میخوام بگم اینه که عاشق اینم که انجامش بدم. و امیدوارم که اگه همه چیز با این دو تا بازی خوب پیش رفت، و اگه موفق شدیم تیم رو گسترش بدیم، پس میتونیم امیدوار باشیم که این بازی رو هم بسازیم. در آیندهای نزدیک برنامهای برای ساختنش یا فعالیت مشابه نداریم، اما اگه همه چیز خوب پیش بره، ساختنش قطعا خیلی جالب میشه.
با توجه به صحبتهای کریمینز به نظر میرسد که ساخت سری جدید Burnout حتی به مراحل ابتدایی تولید خود نیز نرسیده است. در چند سال اخیر فعالیتهای سازندهای پیرامون پیشرفت و توسعه این بازی انجام نشده است، پس طرفداران قطعاً امیدوارند که استودیو Criterion هرچه زودتر برای ساخت یک عنوان جدید از این اثر محبوب اقدام کند. با وجود انتشار Burnout Paradise Remastered در سال ۲۰۱۸ و پروژه فرعی و قابل دانلود Burnout Crash در سال ۲۰۱۱، آخرین عنوان اصلی این سری یعنی Burnout Paradise در سال ۲۰۰۸ منتشر شده و هم اکنون نیز طرفداران این فرنچایز زمان زیادی را برای تجربه نسخه جدید این اثر منتظر ماندهاند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید