سازندگان به بزرگترین ایراد بازی Payday 3 اعتراف کردند
این بازی کامل نبود!
مدیر ارشد بخش روابط عمومی استودیو استاربریز در پیام ضمن عذرخواهی از هوادارها، به بزرگترین ایراد بازی Payday 3 اعتراف کرد.
با توجه به موفقیت بیچون و چرای بازی پی دی ۲، ساخت دنباله این سری کاملا منطقی به نظر میرسید. در همین راستا، سال پیش بود که نسخه سوم فرنچایز توسط استودیوی استاربریز و شرکت امبریسر گروپ راهی بازار شد؛ اثری که برخلاف انتظارها، شکست تلخی را برای سازندگان رقم زد!
در واقع، بازی Payday 3 در زمان انتشار با انتقادهای بسیار زیادی از سوی گیمرها و هوادارها روبرو شد. عمده این نقدها مربوط به محتوای نه چندان کافی و گیمپلی کسلکننده بازی بود. حال با گذشت یک سال از انتشار بازی، آلمیر لیستو، مدیر ارشد بخش روابط عمومی استودیو استاربریز به اشتباهات تیم سازنده Payday 3 اعتراف کرده و این بازی را ناتمام میداند.
آلمیر لیستو در این زمینه توضیح میدهد:
زمانی که شما با یک انتشار تاسفباری همچون شرایط پی دی ۳ روبرو میشوید که حتی گیمرها قادر به تجربه آن نیستند، کاری جز پنهانسازی حقایق نمیتوانید انجام دهید. به نظر من، نباید همه تقصیرات را گردن مشکلات فنی بازی انداخت و اشتباهات خود در تجربه اصلی را انکار کرد. حقیقت این است که بازی از جنبههای مختلف ناتمام بود.
در ادامه این صحبتها، مدیر ارشد بخش روابط عمومی استودیو استاربریز خاطرنشان کرد که در این دوره، ساخت بازیها کار بسیار سخت و دشواری است و سطح انتظارهای گیمرها بسیار بالاتر رفته است. از طرفی، توسعه دنباله یک فرنچایز که نسخههای قبلی آن موفق بوده، کار را به مراتب پیچیدهتر میکند.
به طور کلی، وضعیت بازی Payday 3 در زمان انتشار افتضاح بود و علیرغم انتشار رایگان بازی در گیم پس، بسیاری از گیمرها حاضر به تجربه بازی نبودند. با این حال، تیم سازنده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با انتشار آپدیتهای متعدد، وضعیت بازی را بهبود ببخشد. انتظار میرود که در ماهها و سالهای آینده، افراد بیشتری به تجربه این بازی تشویق شوند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید