تعدیل نیروی کاری People Can Fly شامل 120 نفر از کارکنان میشود
طوفان 2024 گریبانگیر یک استودیو دیگر شد
با اعلام تعدیل نیروی کاری People Can Fly این توسعه دهنده نیز به استودیو بعدی تبدیل شد که تحت تاثیر طوفان به راه افتاده در سال 2024 قرار میگیرد.
مدیرعامل استودیو مورد بحث یعنی سباستین وویچیچوسکی (Sebastian Wojciechowski) با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق از اعمال تغییرات ساختاری استودیو خبر داد که تعداد 120 نفر از کارکنان آنها را تحت تاثیر قرار داده است. استودیو People Can Fly سابقه ساخت آثاری چون Gears of War و بازی Bulletstorm را به همراه استودیو Epic Games داشته است و آخرین محصول توسعه یافته و منتشر شده توسط آنها به بازی Outriders در سال 2021 ارتباط دارد. پس از آن، آنها چندین پروژه در حال تولید را معرفی کرده بودند.
وویچیچوسکی در خصوص تعدیل نیروی کاری People can Fly نوشت “امروز ما تصمیم بسیار سختی را اتخاذ کردیم که استراتژی خود-انتشار را کاهش داده و این امر از طریق به تعلیق در آوردن پروژه Project Victoria، کاهش افراد تیم Project Bifrost و بازنگری در ساختار تیمهای پشتیبانی که در استودیو People Can Fly حضور دارند صورت میگیرد.”
مدیرعامل این استودیو در ادامه اظهار داشت که این اقدام در نتیجه فشار موجود از بازارهای خارجی به وقوع پیوسته که بسیار بیشتر از سطح انتظار آنها بوده است. برای ادامهی راه، این استودیو تصمیم گرفته که بجای تولید چند پروژه، تمامی تمرکز خود را روی ساخت یک پروژه معطوف کند و “تلاشهای خود را با تعهدات جدید کارمزدی دو برابر” میکنند. تعدیل نیروی کاری People Can Fly موجب میشود تا نزدیک به 15 هزار موقعیت شغلی در سال جاری از کار خود برکنار شده باشند و اگر بخواهیم آمار و ارقام تایید نشده را نیز مورد محاسبه قرار دهیم، این میزان به بیش از 16 هزار نفر میرسد.
“ما مطلع هستیم که اکنون زمان بسیار چالش برانگیزی برای اعضای تیم ما بوده و ما باید با اعضای ارزشمندی که مشارکت فراوانی در پروژههای ما داشتند خداحافظی نماییم. اولویت ما بدین ترتیب است که در این لحظه با تیممان با اشتیاق برخورد کرده و تلاش کنیم تا احساسی پشتیبانی را به آنها منتقل نماییم و بدین ترتیب به همراه یکدیگر آینده قدرتمندتری بسازیم.”
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید