روند ساخت ریبوت Perfect Dark در وضعیت نامطلوبی قرار دارد
مشکلات ایکس باکس ادامه دارد
براساس گزارشات منتشر شده روند ساخت ریبوت Perfect Dark با چالشهای فراوانی مواجه شده و در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.
به دنبال پس شدن تعدادی از استودیوهای زیرمجموعه ایکس باکس و شرکت مایکروسافت از جمله استودیو آرکین آستین (Arkane Austin) و استودیو تنگو گیم ورکس (Gameworks) حواشی فراوانی درون صنعت بازی شکل گرفته است. در حالی که رئیس بخش گیم ایکس باکس یعنی مت بوتی (Matt booty) در یک ایمیل داخلی، به کارمندان سایر عناوین در حال ساخت شرکت بتسدا (Bethesda) اطمینان داده بود اما در خصوص سایر پروژههای برند ایکس باکس، اوضاع متفاوت به نظر میرسد.
جف گراب (Jeff Grubb) ژورنالیست مطرح دنیای بازی و وبسایت جاینت بامبت در پادکست اخیر این وبسایت اظهار داشته که روند ساخت ریبوت Perfect Dark با چالش مواجه شده و در وضعیت خوبی به سر نمیبرد. “در چند وقت اخیر، این موضوع به گوش من رسیده که ساخت بازی Perfect Dark در وضعیت نامطلوبی قرار دارد. به نظر میرسد مراحل تولید اصلا اوضاع خوبی را دنبال نمیکند.”
“و آن طور که از شواهد پیداست تولید به شکل مناسبی جلو نرفته و بازی سر و شکل مشخصی به خود نگرفته است. نگرانکنندهترین بخش آن شاید این موضوع باشد که سازندگان دقیقا نمیدانند با نمای اول شخص آن میخواهند چه کاری انجام دهند.”
الکس دونالدسون (Alex Donaldson) مالک نشریه RPG Site نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق به مشکلات فراوانی که تیم سازنده ریبوت Perfect Dark با آن مواجه شده گفت. این اولین باری نیز نبوده که چنین گزارشهایی از پروژه استودیو Initiative به گوش میرسد. پیش از این در سال 2022 اخباری به گوش رسیده بود که تعدادی از اعضای این استودیو از آن جدا شده و روند ساخت بازی از ابتدا با آنریل انجین 5 دنبال میشود. در سال گذشته نیز مطلع شده بودیم که این بازی هنوز دو الی سال از انتشار فاصله داشته و احتمالا به صورت فرمت اپیزودیک عرضه میشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید