توضیحات سازندگان Phantom Blade Zero درباره مقایسه با سولزلایکها
اکشنی که آرام و قرار ندارد
به گفته سازندگان Phantom Blade Zero اثر در دست ساخت آنها در دستهبندی عناوین سولزلایک قرار نمیگیرد که در چند وقت اخیر مطرح شده است.
یکی از معدود نمایشهای قابل توجهی که در همایش سامر گیم فست (Summer Game Fest) امسال به اشتراک گذاشته شد به عنوان Phantom Blade Zero اختصاص داشته که توسط استودیو چینی S-Game در دست توسعه قرار دارد. اثر اکشن ماجراجویی که به دنبال نمایش تریلر جدید آن، دمویی نیز از آن در دسترس حاضران این مراسم و اهالی رسانه قرار گرفت. این بازی به دنبال معرفی در رویداد State of Play شرکت سونی در سال گذشته، مخاطبین بسیاری را مجذوب نحوه گیمپلی خود و فضای منحصر به فرد خود کرده است و به دنبال نمایش جدید آن، مقایسه بسیاری بین این بازی و عناوین محبوب سولزلایک صورت گرفته است.
اکنون سازندگان Phantom Blade Zero توضیحاتی در خصوص مقایسات صورت گرفته ارائه کردهاند. کارگردان این بازی که با نام مستعار Soulframe شناخته میشود، پیامی در حساب کاربری رسمی بازی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق منتشر کرده است. Soulframe به این موضوع اشاره داشت که بازی آنها هرگز قصد نداشته تا در دستهبندی عناوین سولزلایک قرار بگیرد و تیم توسعه دهنده آن را تجربهای کمبو محور با اکشن سریع که لحظهای آرام و قرار ندارد توصیف میکند.
کارگردان بازی همچنین به این نکته اشاره داشت که بازی آنها دارای ویژگیهایی است که در عناوین سولزلایک یافت نمیشود که از جمله، داشتن چندین درجه سختی و موجوداتی که پس از مردن و یا استفاده از چکپوینت دوباره ریاسپاون نمیشوند را شامل میشود. در عین حال تیم سازنده به منظور ساخت دنیا و طراحی مراحل، الهامات فراوانی از دارک سولز و ساختار به هم پیوسته دنیا و طراحی مرامل آن دریافت کرده است که در آن مناطق مختلف در بالای یکدیگر قرار گرفته و سپس از طریق مسیرهای گوناگون به یکدیگر متصل میشوند. عنوان مذکور برای کنسول پلی استیشن 5 و رایانههای شخصی در حال توسعه بوده و هماکنون زمان انتشار مشخصی ندارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید