استودیوی پلاتینیوم گیمز از روند ساخت Bayonetta 3 میگوید
جای هیچ گونه نگرانی نیست
هیدکی کامیا گارگردان و طراح بازی ژاپنی در مصاحبهی تازهی خود با مجلهی Famitsu از روند ساخت Bayonetta 3 گفت.
مجلهی Famitsu معمولا با فرا رسیدن روزهای پایانی سال میلادی مصاحبهای را با تمامی استودیوهای مهم بازیسازی ژاپنی انجام میدهد. هدف از انجام چنین اقدامی، مهیا کردن فرصتی مناسب برای کارمندان استودیوها است تا بتوانند از برنامههای خود برای سال آیندهی میلادی بگویند. مطابق انتظار، برخی از استودیو صریحا دربارهی برنامهریزیهای خود صحبت میکنند و برخی دیگر هم ترجیح میدهند به اشارات غیرمستقیم بسنده کرده و اطلاعات زیادی را به اشتراک نگذارند.
فامیتسو امسال هم با توسعهدهندگان ژاپنی از جمله هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) دربارهی پروژههای آتیشان صحبت کرد. گارگردان و طراح بازی ژاپنی در جریان مصاحبه تاکید کرد روند ساخت Bayonetta 3 علیرغم نگرانیهای تعداد زیادی از طرفداران به خوبی پیش میشود. او همچنین گفت تیم طی چند وقت اخیر مشغول پیادهسازی سیستمهای جدید بوده است. سومین نسخهی بایونتا نخستین بار در جریان The Game Awards 2017 معرفی شد. از آن زمان تاکنون اطلاعات چندانی از داستان یا گیمپلی به اشتراک گذاشته نشد تا نگرانیهایی پیرامون سرنوشت پروژه به وجود بیاید؛ نگرانیهایی که حالا میدانیم بیمورد بوده است.
هیدکی کامیا در بخش دیگری از گفتگوی خود با مجلهی فامیتسو دربارهی دیگر پروژهی در دست ساخت پلاتینیومگیمز صحبت کرد؛ پروژهای که نام رسمیاش مشخص نشده و در حال حاضر با نام موقت Project G.G شناخته میشود. کامیا گفت این بازی مراحل اولیهی ساخت را پشت سر میگذارد اما دیگر یک ایده نبوده و تولید آن به صورت جدی آغاز شده است. در نتیجه، طرفداران منتظر انتشار جزئیات بیشتر باشند. او وارد جزئیات نشد و مشخص نیست جزئیات مزبور چه زمانی از راه میرسند. در ضمن، پلاتینیوم روی یک پروژهی دیگر هم کار میکند که با نام Babylon’s Fall شناخته میشود. این بازی نخستین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد و طی این مدت ویدیوهای مختلفی از منتشر شده است.
در انتها، لازم به ذکر است Bayonetta 3 به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ توسعه مییابد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید