گیمرها دیگر منتظر بهبود بازیها بعد از انتشار نمیمانند
انتظارها بیشتر شده
نائب رئیس شرکت پارادوکس اینتراکتیو مدعی است که با افزایش سطح انتظارها، گیمرها دیگر حاضر نیستند برای بهبود وضعیت بازی ها بعد از انتشار صبر کنند.
به طور معمول اغلب بازیها در زمان انتشار با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم میکنند و این موضوع چه برای توسعهدهندگان کوچک و چه سازندگان بزرگ و سرشناس صادق است. برخی از این ایرادها بسیار جزئی بوده و اختلالی در روند تجربه بازی ایجاد نمیکند، اما گاها یک سری از بازیها به خاطر باگهای عجیب و بزرگ، عملا قابل تجربه نیستند.
در چنین مواقعی، تیم سازنده تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا با انتشار آپدیتهای متعدد، به مرور زمان مشکلات بازی را برطرف کرده و بازی را به جایگاه اصلی خود برساند. با این حال، گزارشها نشان میدهد که انتظار گیمرها در طول سالهای اخیر افزایش یافته و آنها دیگر منتظر بهبود وضعیت بازی نمیمانند.
اگر خاطرتان باشد، بازی Cities Skyline 2 سال گذشته توسط شرکت پارادوکس اینتراکتیو منتشر شد؛ اثری که با مشکلات فنی زیادی همراه بود و مورد خشم گیمرها قرار گرفت. حال، این کمپانی به اشتباه خود اعتراف کرده و مدعی است که در صورت انتشار نسخه بتا، میتوانست از این شکست بزرگ جلوگیری کند.
در همین راستا، ماتیاس لیلیا، نائب رئیس پارادوکس اینتراکتیو به تازگی در پیامی اعلام کرده که سطح انتظارهای گیمرها افزایش یافته و اکنون دیگر آنها قبول نمیکنند که تیم سازنده به مرور زمان مشکلات بازی را بعد از انتشار برطرف کند. به گفته او، در این برهه، بازیکنان حاضر به تحمل مشکلات نیستند و به راحتی قید تجربه بازی را میزنند.
این در حالی است که در سالهای قبل بازیهای بزرگی با ایرادهای بزرگ منتشر شدند. یکی از برجستهترین این عناوین، سایبرپانک ۲۰۷۷ بود که پروسه رفع ایرادها و بهبود وضعیت بازی بیش از دو سال به طول انجامید. از طرفی، اتفاق مشابهی برای بازی پرحاشیه بتلفیلد ۲۰۴۲ رخ داد. با همه اینها، گویا شرایط به کلی فرق کرده و گیمرها دیگر اشتباهات سازندگان را تحمل نمیکنند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید