پلی استیشن به دنبال انتشار بازیهای بیشتر در ژانرهای مختلف است
در پی موفقیت آسترو بات
مدیرعامل پلی استیشن به تازگی در گفتوگویی با اشاره به موفقیت بازی Astro Bot، اعلام کرد که از این پس بازی های بیشتری در ژانرهای مختلف عرضه خواهد شد.
بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی هفتههای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. از یک طرف شکست تلخ بازی سرویس محور Concord و خاموشی کامل آن تنها بعد از گذشت دو هفته از انتشار و از طرفی دیگر، موفقیت بیچون و چرای بازی جدید آسترو بات که بالاترین امتیاز تاریخ اوپن کریتیک در میان تمام بازیهای پلی استیشن را به خود اختصاص داده است.
در همین راستا، ساعاتی پیش هرمن هالست، مدیرعامل پلی استیشن در گفتوگویی به اهمیت بالای سرگرمیهای خانوادگی و تنوع ژانرهای مختلف در اکوسیستم پلی استیشن اشاره کرد. به گفته او، موفقیت بازی آسترو بات و تلاش تیم آسوبی برای توسعه آن باعث خوشحالی خنده بر لبان تیم سازنده و مدیران پلی استیشن آورده و آنها بیش از پیش روی توسعه بازیهای خانوادگی تمرکز میکنند.
مدیرعامل پلی استیشن در این زمینه توضیح میدهد:
این بسیار مهم است که استودیوهای پلی استیشن بازی های بیشتری در ژانرهای مختلف توسعه دهند. من فکر میکنم که بازار خانواده برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و باید بیشتر از همیشه روی این موضوع تمرکز کنیم.
هالست خاطرنشان کرد که سری Astro Bot اکنون به یکی از فرنچایزهای مهم پلی استیشن تبدیل شده و با توجه به انتشار اولیه آن به عنوان یک بازی از پیش نصب شده روی کنسولهای پلی استیشن 5، جایگاه ویژهای دارد. به همین خاطر، او اذعان داشت که سونی قصد دارد بازی های بیشتری در ژانرهای مختلف توسعه دهد.
در ادامه این صحبتها، هرمن هالست ضمن قدردانی از استودیو تیم آسوبی، اعلام کرد این تیم کوچک توانسته ماجراجویی بسیار بزرگی خلق کند که نه تنها تاریخچه عناوین پلی استیشن را جشن میگیرد، بلکه یک افتخار دیگر به میراث بازیهای بزرگ پلی استیشن اضافه کرده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید