ساخت بازی برای ایکس باکس شبیه یک کابوس است!
پشتیبانی افتضاح
یکی از استودیوهای مستقل به تازگی اعلام کرده که ساخت و پورت بازی برای کنسولهای ایکس باکس در حد یک کابوس است.
اگر نگاهی به عناوین چند پلتفرمی بیاندازید، متوجه میشوید که برخی از عناوین کمی دیرتر برای ایکس باکس عرضه میشوند. علت این تاخیرها، قراردادهای انحصاری سازنده با سونی نیست، بلکه در واقع سازندگان برای پورت بازی برای این پلتفرم و بهینهسازیها به زمان بیشتری احتیاج دارند.
در همین راستا، استودیو مستقل و کوچک بلین گیم در حال حاضر مشغول ساخت بازی جدید خود با نام Haak است. این عنوان در ابتدا برای عرضه روی تمام پلتفرمها برنامهریزی شده بود، اما به نظر میرسد که تیم سازنده در توسعه نسخه ایکس باکس بازی با یک سری چالشها و دردسرهای زیادی روبهرو شده و ساخت بازی برای ایکس باکس را شبیه کابوس میداند.
استودیوی بلین گیم در این زمینه توضیح میدهد:
از همه شما به خاطر حمایتها و توجهها صمیمانه سپاسگزار هستیم. ما در روند ارائه بازی خود برای ایکس باکس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنیم. به خاطر یک سری باگها در مرکز همکاری با مایکروسافت، کاری که ساده به نظر میرسید، به یک کابوس تبدیل شده است. حتی ID@Xbox نیز به مشکل ما رسیدگی نکرد؛ چرا که از نظر آنها مایکروسافت وظیفه رسیدگی به این مسائل را دارد.
در ادامه این بیانیه، استودیو بلین گیم خاطرنشان کرد که به طور معمول پورت یک بازی برای یک پلتفرم کمتر از دو هفته زمان میبرد، اما به خاطر مشکلات مایکروسافت و سختی ایکس باکس، آنها بیش از 14 ماه از وقت خود را صرفا صرف درخواست انتشار بازی برای ایکس باکس و ثبت هویت شریک مایکروسافت کردهاند.
این استودیو خاطرنشان کرد که علیرغم تلاشها و خواستههای خود برای ارائه بازی به گیمرهای بیشتر، در نهایت مجبور شدهاند که از انتشار بازی Haak برای ایکس باکس صرف نظر کنند. بلین گیم در انتهای بیانیه خود با اشاره به اینکه خود آنها نیز از این اتفاق بسیار ناراضی هستند، از حمایتهای گیمرهای ایکس باکس تشکر کرد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید