بررسی گرافیک بازی Demon’s Souls در PS5 | خبری از کیفیت 4K نیست!
دیجیتال فاندری بررسی میکند
دیجیتال فاندری (Digital Foundry) اخیرا گیمپلی منتشر شدهی ریمیک Demon’s Souls را مورد بررسی قرار داده است.
همانطور که شایعه شده بود، مدتی پیش استودیوی بازیسازی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) اعلام کرد در حال بازسازی عنوان بسیار محبوب Demon’s Souls (ساختهی FromSoftware) است. این معرفی در مراسم رونمایی از پلیاستیشن 5 توسط سونی اتفاق افتاد و توسعهدهندگان اعلام کردند این ریمیک برای کنسول نسل نهمی پلیاستیشن 5 عرضه میشود. به تازگی وب سایت Digital Foundry بررسیای در مورد جزئیات گرافیک و ویژگیهای بصری بازی مورد انتظار Demon’s Souls انجام داده است.
طبق توضیحات و بررسی دیجیتال فاندری، مشخص شده که Demon’s Souls در پلیاستیشن 5 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا نمیشود. در واقع بازیکنان با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم برثانیه آن را تجربه میکنند. همچنین دیجیتال فاندری در ویدیوی منتشر شده، گرافیک نسخهی ریمیک را با نسخهی اصلی Demon’s Souls مقایسه کرده است. این بازی قرار است از قابلیت ردیابی پرتو (Ray Tracing) پشتیبانی کند و قدرت پلیاستیشن 5 را به رخ طرفداران سری سولز بکشد.
لازم به ذکر است که طبق اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بودند، علاقهمندان میتوانند دو حالت مختلف گرافیکی را برای تجربهی Demon’s Souls انتخاب کنند؛ حالت اول نرخ فریم بیشتری را ارائه میدهد و حالت دوم هم از جزئیات گرافیکی بهتری برخوردار است. خبر خوب دیگر برای کسانی که قصد خرید ریمیک Demon’s Souls را دارند آن است که این عنوان برای رایانههای شخصی هم عرضه میشود.
توسعهدهندگان، تاریخ عرضهی ریمیک دیمنز سولز را ۲۲ آبان ماه امسال (مصادف با ۱۲ نوامبر سال جاری میلادی) اعلام کردهاند و این عنوان قرار است به صورت انحصاری برای پلیاستیشن 5 منتشر شود. لازم به ذکر است که پیشفروش Demon’s Souls شروع شده و علاقهمندان میتوانند آن را پیشخرید کنند و در زمان عرضه، از تجربهی آن لذت ببرند. تریلری که از این بازی مورد انتظار در جریان رویداد PlayStation 5 Showcase پخش شد را از اینجا میتوانید تماشا کنید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید