آیا خالق Heavy Rain به تولید قسمت دوم این بازی فکر میکند؟
دیوید کیج از ایدهی ساخت ادامه برای آثارش میگوید
دیوید کیج (David Cage)، کارگردان بازی Heavy Rain، از احتمال ساخت ادامهای برای یکی از آثار Quantic Dream میگوید.
استودیوی بازیسازی Quantic Dream که ساخت بازیهای موفقی همچون Heavy Rain ،Detroit: Become Human و Beyond: Two Souls را در کارنامهی خود دارد، اخیرا درخواستهای زیادی از سوی هواداران Heavy Rain دریافت کرده تا به ساخت یک ادامه برای این بازی فکر کنند. این درحالی است که عدهی زیادی عقیده دارند Quantic Dream از ساخت قسمت دوم بازیها پرهیز کرده و به طور کلی به تولید ادامهی یک بازی علاقه ندارد.
مدیر ارشد اجرایی استودیوی کوانتیک دریم، دیوید کیج، به تازگی مصاحبهای با Wccftech انجام داده و در آن درمورد دنبالهی بازیهای این استودیو گفته است. او در صحبتهایش گفته موضع او برای ساخت قسمت دوم یک بازی، قطعی نیست و قانونی در این مورد برای او وجود ندارد. از آنجایی که عدهی زیادی فکر میکنند دیوید کیج با ساخت قسمت دوم بازیهایش مخالف است و تعداد قابل توجهی از هواداران منتظر قسمت دوم Heavy Rain هستند، او در صحبتهای خود درمورد انتظارات مردم و برنامههای کوانتیک دریم گفته است. طبق صحبتهای کیج، او زمانی به ساخت یک دنباله فکر میکند که قسمت دوم حرفی برای گفتن داشته باشد.
تا زمانی که شخصیتها و دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند، من مشکلی با ساخت یک ادامه ندارم. ساخت یک ادامه صرفا به دلیل سودآور بودن آن، هرگز هدف ما نبوده است. ما به طور کامل درک میکنیم که داشتن یک برند پابرجا، هزینههای بازاریابی را کاهش داده و به دلیل وجود انتظارات مشخص مخاطبین، سرعت شناخت آن عنوان افزایش پیدا میکند. به هرحال برای من، تنها دلیل ارزشمندی که باعث میشود ۴ سال از زندگیام را روی یک پروژه کار کنم، پیدا کردن ایدهای است که احساس کنم باید به هر قیمتی آن را انجام بدهم. شاید این موضوع برای مدیرعاملی که ۲۰ سال سابقهی کار داشته سادهلوحانه بهنظر برسد، اما من همچنان فکر میکنم باید پشت هر پروژهای، علاقهی قلبی وجود داشته باشد.
بازی Heavy Rain در سال ۲۰۱۰ توسط کوانتیک دریم برای پلیاستیشن 3 و رایانههای شخصی عرضه شد و طرفداران زیادی بهدست آورد. هواداران امیدوار هستند تا استودیوی توسعهدهندهی این عنوان، برای ساخت قسمت دوم فکری داشته باشد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید