درآمدزایی Rainbow Six Siege بیشتر از سایر فرنچایزهای یوبیسافت بوده
به جز یک مجموعه
گزارش مالی جدید شرکت یوبیسافت بیان میدارد درآمدزایی Rainbow Six Siege بیشتر از اغلب فرنچایزهای دیگر این کمپانی بوده است.
گزارش مالی مربوط به سهماهه دوم سال مالی جاری شرکت یوبیسافت به تازگی ارائه شده و از میان آن اطلاعات وسوسهکنندهای در خصوص این شرکت فرانسوی حاصل شده است. یکی از جالبترین جزئیات ارائه شده به درآمد این کمپانی به مجموعهها و عناوین لایو سرویس آنها اختصاص دارد. در این گزارش به این موضوع اشاره شد که درآمدزایی Rainbow Six Siege تقریبا از تمامی فرنچایزهای دیگر یوبیسافت بیشتر بوده است.
عنوان Rainbow Six Siege در سال 2016 به عنوان پرچمدار یوبیسافت در میان بازیهای شوتر رقابتی عرضه شد. از آن زمان تاکنون، عنوان مورد بحث به یکی از محبوبترین آثار اول شخص شوتر موجود در بازار تبدیل شده و همچنین اشتیاق و جانی دوباره به اکوسیستم رقابتهای eSports یا ورزشهای الکترونیک بخشیده است. این بازی یکی بهترین نمونهها در در شیوه کسب درآمد لایو سرویس در بازیهای ویدئویی بوده که همچنان به گسترش خود ادامه میدهد.
براساس گزارش منتشر منتشر شده توسط یوبیسافت، مشخص شد که از سال 2016 درآمدزایی Rainbow Six Siege به رقم عظیم 3.5 میلیارد یورو (برابر 3.8 میلیارد دلار) رسیده است. این بازی با فاصله اندکی پشت مجموعه Assassin’s Creed قرار میگیرد که فروش آن به 4 میلیارد یورو (برابر 4.3 میلیارد دلار) رسیده است. از سوی دیگر فرنچایز Far Cry به درآمدزایی 2 میلیارد یورو (برابر 2.1 میلیارد دلار) رسیده است. همچنین چندین فرنچایز دیگر یوبیسافت نیز به درآمد 1 میلیارد یورو رسیده که شامل مجموعه The Division، مجموعه Ghost Recon و مجموعه Just Dance میشود.
بدین ترتیب چنانچه بازی Rainbow Six Siege بتواند 500 میلیون یورو دیگر درآمدزایی داشته باشد از تمامی مجموعههایی که یوبیسافت تاکنون ساخته جلو خواهد زد و فارغ از این که هر کدام از این مجموعه به مدت چند سال است که در بازار حضور دارند و یا چه تعداد نسخههایی بر آنها اضافه شده، در رتبه اول پردرآمدزاترین اثر این کمپانی قرار میگیرد. در همین گزارش، یوبیسافت اظهار داشت که بازی مورد بحث دارای 30 میلیون کاربر فعال است و همین موضوع میتواند عملکرد تجاری پایدار آن را ادامه دهد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید