استودیو رمدی از ناتی داگ الگوبرداری میکند
چشمانداز بلندپروازانه
کارگردان بازی Alan Wake 2 مدعی است که استودیو رمدی اینترتینمنت در تلاش است تا خود را به ناتی داگ اروپا تبدیل کند.
استودیو رمدی اینترتینمنت در سال ۱۹۹۵ میلادی به منظور توسعه بازیهای ویدیویی در فلاند تاسیس شد. بعد از گذشت شش سال از تاسیس، این استودیو با همکاری راکاستار گیمز بازی مکس پین را خلق کرد که در پی استقبال عالی گیمرها از آن، نام خود را بر سر زبانها انداخت و به شهرت رسید.
این استودیو در طول فعالیت خود بازیهای ارزشمندی از جمله آلن ویک، کنترل و کوانتوم بریک را راهی بازار کرده و جدیدترین ساخته آنها تحت عنوان Alan Wake 2 نیز به لطف جلوههای بصری واقعگرایانه، روایت داستان جذاب و گیمپلی هیجانانگیز، افتخارهای زیادی را برای آنها رقم زده است.
در همین راستا، ساعاتی پیش کایلی رولی، در گفتوگویی با پادکست Behind The Voice از چشمانداز و اهداف بلندپروازانه رمدی اینترتینمنت سخن گفت. به گفته او، این استودیو در تلاش است تا به نسخه اروپایی استودیوی ناتی داگ تبدیل شود و عناوین بعدی آنها مشابه آثار The Last of Us و Uncharted، استانداردهای جدیدی را برای صنعت بازیها تعریف کنند.
کایلی رولی در این مصاحبه اعتراف کرد که تیم سازنده در ساخت بازی Quantum Break از یک سری المانهای سری آنچارتد الهام گرفته است. بر این اساس، انتظار میرود رمدی که در حال حاضر روی ساخت نسخه ریمیک دو بازی اول مکس پین و دنباله سری Control مشغول به کار است، از سیاستها و رویکرد ناتی داگ نیز بهره بگیرد.
به طور کلی، استودیو Naught Dog نه تنها یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی شرکت سونی به شمار میرود، بلکه همواره از آن به عنوان یکی از سازندگان پرافتخار صنعت بازیها نیز یاد میشود. با توجه به اینکه ناتی داگ مشابه رمدی در حال توسعه عناوین تکنفره و داستان محور هستند، ظاهرا رمدی مسیر درستی را برای الگوبرداری و پیشرفت خود در پیش گرفته است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید