تغییرات شخصیت اشلی در گیم پلی نسخه ریمیک Resident Evil 4
کاربرد بیشتر اشلی در بازی
به گفتهی سازندگان، شخصیت اشلی (Ashley) در گیم پلی نسخه ریمیک Resident Evil 4 نقش بسیاری مهمتری را نسبت به بازی اصلی ایفا میکند.
طبق گفتههای استودیوی کپکام (Capcom)، هم در داستان و هم در گیم پلی نسخه ریمیک Resident Evil 4 شاهد تغییرات گستردهی شخصیت اشلی خواهیم بود. داستان نسخهی ریمیک درست همچون بازی اصلی، دربارهی ماموریت لئون (Leon) برای نجات دختر رئیس جمهور یعنی اشلی است. پس حضور شخصیت اشلی از ابتدا تا انتهای بازی، بسیار حائز اهمیت است.
تاکنون بحثهای زیادی در مورد این موضوع وجود داشت که چگونه بازسازی بازی Resident Evil 4 میتواند عملکرد شخصیت اشلی را بهبود دهد. تا حالا اطلاعات زیادی در این زمینه نداشتیم، اما بالاخره استودیوی کپکام برخی جزئیات را در این باره اعلام کرده است. به تازگی یاسوهیرو آمپو (Yasuhiro Ampo) و کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi) کارگردانهای ریمیک بازی Resident Evil 4 در مورد برخی تغییرات، اطلاعاتی را با کاربران به اشتراک گذاشتند.
یاسوهیرو آمپو و کازونوروی کادوی در مصاحبهای با رسانهی Game Informer در مورد گیم پلی نسخه ریمیک Resident Evil 4 صحبت کردند. همانطور که انتظار میرفت، خود شخصیت اشلی به عنوان یکی از عناصر اصلی گیم پلی مطرح شد و شاهد تغییرات گستردهای در عملکرد او خواهیم بود. آمپو میگوید که آنها میخواستند زمانی که اشلی در کنار بازیکن قرار دارد، گیم پلی بازی تغییر کند. در بازی اصلی بازیکن میتوانست اشلی را در یک مکان ثابت نگه دارد. اما این کار در نسخهی بازسازی امکانپذیر نیست. چرا که هدف این است تا این شخصیت حضور پررنگتری داشته باشد.
باورپذیری بیشتر شخصیت اشلی در ریمیک Resident Evil 4
استودیوی کپکام نسبت به حذف برخی از ویژگیهای بازی اصلی، ترسی ندارد. برای مثال QTEها از گیم پلی نسخه ریمیک Resident Evil 4 حذف میشوند. اما در مورد شخصیت اشلی، این تغییرات باعث میشوند تا او از قبل جدیتر، باورپذیرتر و خود متکیتر باشد. با توجه به اینکه بازی سعی دارد تا از اشلی به نحو بهتری استفاده کند، پس نتیجهی نهایی باید گیم پلی لذتبخش تر و جذابتری را نسبت بازی اصلی ارائه کند.
تا اینجای کار بهنظر میرسد که بازسازی بازی Resident Evil 4 کاملا به بازی اصلی وفادار باشد. استودیوی کپکام تمام تلاشش را میکند تا همان اتمسفر کلاسیکی که کاربران دوست داشتند را بازسازی کند و در عین حال، برخی از مشکلات بازی اصلی را رفع کند.
با توجه به آمار فروش اخیر بازیهای استودیوی کپکام، باید ببینیم آیا نسخه ریمیک Resident Evil 4 میتواند به موفقیت بازیهای بزرگی مثل Monster Hunter World دست یابد یا خیر. البته که بازی اصلی Resident Evil 4 هنوز هم یکی از محبوبترین عناوین استودیوی کپکام است و بدون شک، ریمیک این بازی میتواند به راحتی میلیونها نسخه بفروشد. در هر صورت اوضاع برای استودیوی کپکام به وفق مراد است.
بازی Resident Evil 4 در تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1402) برای رایانههای شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، و ایکس باکس سریز S/X منتشر میشود. فراموش نکنید که حتما نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید