لجند Lifeline در بازی Apex Legends در آینده قویتر خواهد شد
اما این کار چالشی بزرگ برای سازندگان محسوب میشود
آقای Carlos Pineda طراح ارشد بازی Apex Legends گفت که تیم سازندهی بازی میخواهد تا قدرت لجند Lifeline را بهبود دهد، اما این کار چالشی بزرگ برای آنهاست.
با آغاز فصل پنجم بازی Apex Legends سازندگان تغییرات متعددی را در راستای متعادل کردن لجندهای بازی اعمال کردند؛ از ضعیف کردن Pathfinder و Gibraltar گرفته تا باف اساسی Mirage که حالا او را به یکی از انتخابهای جذاب تبدیل کرده است. در این بین لجند Lifeline با اینکه نقش ساپورت دارد و در این زمینه هم یک لجند خوب است، ولی بسیاری از بازیکنان معتقدند که او نیاز به یک باف دارد. حال «کارلوس پیندا» طراح ارشد بازی، در یک رشته توییت به بحث دربارهی این لجند پرداخت و عنوان کرد که قویتر کردن او کار راحتی نیست.
صحبتهای بسیاری دربارهی Lifeline و بافها وجود دارد، بنابراین اجازه دهید مقداری دربارهاش صحبت کنم:
لایفلاین در یک نقطهی پیچیده قرار دارد. با اینکه ادعا میشود او بهشدت نیاز به یک باف دارد، اما اطلاعات میگوید او جزو رتبههای بالا در تمامی دستههاست؛ از میزان انتخاب گرفته تا درصد برد و نسبت کشتن به مردن.
پس از این دید، او به هر حال به یک باف نیاز ندارد.
اما من متوجه هستم. هرکسی میخواهد او خاص باشد و من قبول دارم که مقداری از درخشش خود را به خاطر باف دیگر لجندها از دست داده است. اما ما نمیتوانیم به طور مستقیم قدرتش را افزایش دهیم. این باعث افزایش رتبهی او در معیارهای مختلف میشود.
چیزی که ما واقعا به دنبالش هستیم یک ارتقای فرعی است. ما میخواهیم او بدون افزایش ضروری قدرت، از دیگر لجندها متفاوت باشد. این نوع از طراحی بسیار سختتر از دستکاری کردن ارقام یا حتی اضافه کردن یک چیز جدید است که او بتواند انجام دهد.
پس صبور باشید! ما در حال کار روی آن هستیم، اما این یک مسئلهی دشوار است. در زمان موعود، شما میتوانید احساس بهتری از انتخاب Lifeline داشته باشید و بدانید که انتخاب درستی کردهاید.
در پاییز سال گذشته، یک نظرسنجی غیر رسمی در فرومهای Apex Legends و شاخهی مربوط به آن در ردیت انجام شد که آمار جالبی ارائه میداد. برای مثال ۹۱ درصد شرکتکنندگان اعتقاد داشتند Mirage به باف نیاز دارد یا ۷۷ درصد گفته بودند که قابلیت تاکتیکی Pathfinder یا همان Grappling Hook بیش از حد قوی است یا ۸۲ درصد ضعیفتر بودن نسبی Bloodhound را قبول داشتند. استودیوی Respawn Entertainment از آن زمان تا به حال، تغییراتی را در بازی لحاظ کرده است که دقیقا همین موارد را متعادل میکردند و حالا Bloodhound و Mirage هر دو از قدرتهایی کاربردی بهره میبرند و دیگر قلاب پرتابشوندهی Pathfinder مثل گذشته به کار نمیآید.
در این بین لجندهای متعادلی مثل Lifeline با وجود این تغییرات و همچنین اضافه شدن Loba با ضعف نسبی روبرو شدند که قطعا ریسپان برای آن هم برنامهای خواهد داشت.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید