داستان بازی Rise of the Ronin چندین پایان متفاوت دارد
حق انتخاب شما
استودیوی تیم نینجا به تازگی جزئیاتی از پایانبندی غیرخطی داستان Rise of the Ronin و مراحل جانبی بازی ارائه کرده است.
رایز آو رونین یکی از مورد انتظارترین آثار نقش آفرینی و انحصاری پلی استیشن در سال آینده به شمار میرود که در حال حاضر روند ساخت و توسعه خود را در استودیوی تیم نینجا سپری میکند. داستان این بازی در کشور ژاپن و در سال ۱۸۶۳ میلادی جریان دارد که قرار است دوره باکوماتسو را به تصویر بکشد.
در همین راستا، ساعاتی پیش فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی، در گفتوگویی با رسانه گیم اینفورمر اطلاعات جدیدی از گیم پلی و سیستم دیالوگهای بازی به اشتراک گذاشت. بر اساس ادعای یاسودا، به نظر میرسد که بازیکنها در بخشهای خاصی از داستان میتوانند تصمیمهای متفاوتی اتخاذ کنند. برای مثال، شما میتوانید تصمیم بگیرید که هدف مورد نظر شما کشته شود یا جان سالم به در ببرد.
علاوه بر اینها، یک سری از ماموریتهای جانبی نیز در روند پیشرفت داستان اصلی بازی تاثیرگذار خواهند بود. از طرفی، کمک به برخی شخصیتها در طول مراحل نیز بیتاثیر نبوده و داستان را تحت تاثیر خود قرار میدهد. بر این اساس، داستان بازی Rise of the Ronin دارای چندین پایان متفاوت خواهد بود که این موضوع به ارزش تکرار آن میافزاید.
در همین حین، یاسودا در صحبتهای خود اشاره کرد که هوادارها نباید انتظار زیادی از شخصیتهای تاثیرگذار و تصمیمهای قابل انتخاب داشته باشند و تعداد چنین شاخهها در داستان اصلی بازی محدود به چند مورد خواهد بود.
لازم به ذکر است که بازی Rise of the Ronin در تاریخ ۲۲ مارس سال ۲۰۲۴ میلادی (سوم فروردین سال ۱۴۰۳) به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بازی در مجموع دارای دو نسخه استاندارد و دیلاکس است که علاقهمندها همین حالا میتوانند بازی را از طریق فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کنند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید