شهر سایلنت هیل را ترک کنید تا جایزه بگیرید
برای تاخیر در امر اجتناب ناپذیر
پیش از این که قدم به ماجراجویی کابوسوار جیمز ساندرلندز در بازسازی Silent Hill 2 بگذارید شهر سایلنت هیل را ترک کنید تا جایزه بگیرید.
در شروع بازی، پروتاگونیست یا شخصیت اصلی بازی Silent Hill 2 یعنی جیمز از یک مستراح بیرون آمده و از روی عرشه به چشمانداز پیشروی خود از شهر سایلنت هیل مینگدرد. او باید از پلهها پایین آمده و قدم در راه شهر سایلنت هیل به منظور یافتن همسرش که سه سال پیش بر اثر بیماری فوت شده بود بگذارد جایی که ماجراجوییهای کابوسواری انتظار او را میکشند.
براساس گزارشی که از سوی وبسایت Automaton منتشر شده، پلیرها ظاهرا میتوانند از این کار سر باز زده و با برگرداندن روی خود در جهت مخالف قدم بگذارند تا بتوانند سایلنت هیل را ترک نمایند. چنانچه پلیرها اقدام به انجام چنین عملی کنند، بازی در نهایت یک دیوار نامرئی در مقابل آنها قرار میدهد تا پلیرها و شخصیت جیمز ساندرلندز متوجه شوند که چارهای جز مواجه شدن با با وقایع ترسناک و رعبآوری که انتظارشان را میکشد ندارند.
با این حال حداقل بازی در اینجا یک تروفی نصیب پلیرها میکند. تروفی ” No Turning Back Now” به معنی “اکنون دیگر راه برگشتی وجود ندارد” برای پلیرها آنلاک میشود و در توضیحات آن نیز “تلاش برای ترک شهر سایلنت هیل در منطقه عرشه” درج شده است.
عنوان Silent Hill 2 در سال 2001 توسط کونامی ساخته و برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد و به عنوان یکی از بهترین آثار ترسناک روانشناختی ویدئوگیم محسوب میشود. پروژه بازسازی این اثر برای اولین بار در سال 2022 رونمایی شد و اعلام شد که استودیو لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) وظیفه توسعه این بازسازی را با کمک کونامی برعهده گرفته است.
در حالی که پس از نمایشهای اولیه بازی، شک و تردیدهای بسیاری در خصوص توانایی تیم سازنده به منظور ارائه تجربهای شایسته و باکیفیت از Silent Hill 2 برای مخاطبین شکل گرفته بود، اما انتشار پیشنمایشهای آن خبری از عملکرد موفق تیم سازنده میدادند. سرانجام پیش از عرضه بازی در تاریخ 8 اکتبر برای پلتفرمهای رایانههای شخصی و پلی استیشن 5، نقدها و نمرات آن منتشر شدند که اغلب بسیار مثبت و از کیفیت مطلوب محصول نهایی خبر میدادند به طوری که میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک برابر 87 درج شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید