طراح هنری Silent Hill 2 قصد ساخت ریمیک بازی را نداشت
چون نیازی نبود!
طراح هنری Silent Hill 2 به تازگی در گفتوگویی اعلام کرده در ابتدا قصد نداشت که روی ساخت نسخه ریمیک این بازی کار کند.
بعد از گذشت بیش از دو دهه، در نهایت نسخه بازسازی بازی پرطرفدار سایلنت هیل ۲ بهزودی روانه بازار میشود؛ اثری به عقیده شماری از گیمرها، یکی از بهترین بازیهای ترسناک تاریخ بوده که در حال حاضر استودیو بلوبر تیم با همکاری کونامی روی ساخت نسخه ریمیک آن فعالیت میکند.
در همین راستا، ساعاتی پیش ماساهیرو ایتو، طراح هنری بازی، در گفتوگویی با رسانه گیم رادارز اعلام کرد که در ابتدا قصد داشت که پیشنهاد ساخت ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ را رد کند؛ چرا که به نظر او، این بازی نیازی به بازسازی نداشت. با این حال، نظر او بعدها تغییر کرد.
ماساهیرو ایتو در این زمینه توضیح میدهد:
در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ میلادی بود که موتوی اوکاموتو، تهیهکننده ارشد سری سایلنت هیل، در شبکه ایکس (توییتر) از من پرسید که آیا دوست دارم در پروژه ریمیک سایلنت هیل ۲ نقش داشته باشم یا خیر؟ در آن زمان احساس میکردم که این بازی نیازی به بازسازی ندارد و قصد داشتم این پیشنهاد را رد کنم.
با این حال، ماساهیرو ایتو در ادامه صحبتها اعلام کرد که بعدها نظر او تغییر کرده است. در واقع، در صورتی که او با این پروژه همکاری نمیکرد، کونامی بازهم به دنبال بازسازی بازی بود. به همین خاطر، او برای اینکه از حفظ ریشههای بازی اصلی در ریمیک آن مطمئن شود، تصمیم گرفت تا به این پروژه ملحق شود.
لازم به ذکر است که ریمیک سایلنت هیل ۲ در تاریخ ۸ اکتبر سال جاری میلادی (۱۷ مهر ماه پیشرو) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. گفتنی است که در صورت پیش خرید بازی، ضمن دسترسی به دو ماسک ویژه، تا دو روز زودتر از زمان مقرر میتوانید به تجربه بازی بپردازید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید