جدایی یکی از کارگردانهای سری Call of Duty از استودیو اسلجهمر گیمز
گرگ رایزدورف
یکی از کارگردان های خلاق بخش چندنفره بازی های Call of Duty بعد از ۱۵ سال همکاری، سرانجام استودیو اسلجهمر گیمز را ترک کرد.
اسلجهمر گیمز یکی از سه استودیو سازنده بازیهای مجموعه کالاف دیوتی است که برخلاف دیگر سازندهها، در طول سالهای اخیر با حواشی زیادی روبرو بوده است. با این حال، این استودیو تا به امروز چندین نسخه مختلف از این فرنچایز را توسعه داده که برخی از آنها با استقبال خوبی از سوی گیمرها نیز همراه شدهاند.
در این میان، گرگ رایزدورف، کارگردان خلاق بخش چندنفره بازیهای کالاف دیوتی است که نزدیک به ۱۵ سال در استودیو اسلجهمر گیمز فعالیت کرده است. حال، ساعاتی پیش او در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) رسما اعلام کرد که این استودیو را برای همیشه ترک میکند. البته، او جزئیاتی از آینده شغلی خود ارائه نکرده است.
رایزدورف همزمان با خداحافظی خود و قدردانی از مدیران و گیمرها برای ارائه فرصتها به او، به برخی از اتفاقها و دستاوردهای مهم خود در دوران حضور در اسلجهمر گیمز اشاره کرده است. برای مثال، او اعلام کرد که سکانس مرگ شخصیت سوپ در بازی Call of Duty Modern Warfare 3 (نسخه سال ۲۰۱۱ میلادی) را طراحی کرده است.
در ادامه، گرگ رایزدورف از چالشهای ساخت بازی Call of Duty Advanced Warfare سخن گفت. آنطور که به نظر میرسد، ساخت این پروژه با چالشهای زیادی روبرو شده بود که در نهایت تیم سازنده توانست این بازی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهد. همچنین، او اعتراف کرد که استفاده از سیستم Pick 13 در کالاف دیوتی، ایده اشتباهی بوده است.
بهتر است بدانید که رایزدورف در توسعه بخش آنلاین ونگارد و بازسازی نقشههای مدرن وارفر ۲ برای بازی مدرن وارفر ۳ که در سال ۲۰۲۳ میلادی راهی بازار شد، نقش داشته است. در حالی که این بازی چندان باب میل هوادارها نبود، اما وجود یک سری جزئیات نوستالژیک که رایزدورف آنها را در بازی قرار داده بود، مورد استقبال گیمرها قرار گرفت.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید