1%
  • 0/10

استفاده سونی از هوش مصنوعی برای شناسایی باگ‌های بازی‌ها

افزایش سرعت ساخت بازی‌ها

استفاده سونی از هوش مصنوعی برای شناسایی باگ‌های بازی‌ها ۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
هوش مصنوعی باگ بازی

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت سونی قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی باگ ها و گلیچ ها در بازی ها را شناسایی و برطرف کند.

بدون تردید، فناوری هوش مصنوعی تحول عظیمی در بسیاری از صنعت‌ها از جمله بازی‌های ویدیویی به وجود آورده و با توجه به رشد روزافزون این فناوری، به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌ها و غول‌های بازی سازی به دنبال استفاده از هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف توسعه عناوین خود هستند.

در همین راستا، به نظر می‌رسد که بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی با استفاده از هوش مصنوعی قصد دارد که باگ‌ها و گلیچ‌ها در بازی‌های خود را به طور خودکار شناسایی کند تا از این پس عناوین جدید پلی استیشن در زمان عرضه بهینه‌تر و بی‌عیب و نقص‌تر از قبل در دسترس گیمرها قرار بگیرند.

ماجرا از این قرار است که شرکت سونی به تازگی یک آگهی استخدام جدیدی منتشر کرده که در آن از مهندس ارشد هوش مصنوعی دعوت به عمل می‌آورد. در این فرصت شغلی، گفته شده که فرد متقضی باید سیستمی طراحی کند تا باگ ها و گلیچ ها در بازی ها به صورت خودکار شناسایی شوند.

طبق توضیحات این فرصت شغلی، مهندسین ارشد هوش مصنوعی در تیم‌های مختلف برای ساخت و پیاده‌سازی این سیستم نوین مبتنی بر هوش مصنوعی مشغول به کار خواهند شد. این بدان معنا است که احتمالا تمامی استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن از جمله ناتی داگ از این فناوری برای شناسایی باگ‌های بازی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد.

یکی از مزیت‌های استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص و یافتن باگ‌ها و گلیچ‌ها در بازی‌ها، افزایش چشمگیر سرعت ساخت بازی‌ها است. در واقع، در صورتی که این سیستم به درستی کار کند، اعضای تیم عیب‌یابی در استودیوهای پلی استیشن به جمع دیگر تیم‌ها برای توسعه بازی‌ها ملحق می‌شوند که این امر منجر به افزایش سرعت تولید خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments