ساخت صدا برای Halo 3 با زدن ضربههای چکش روی ایکسباکس!
عوامل بخش صداگذاری بازی از مراحل ساخت صداهای مختلف میگویند
مارتین اودانل آهنگساز سری هیلو، ویدیویی از پشت صحنهی ساخت صدا برای Halo 3 منتشر کرده است که در آن شاهد چگونگی ساخت برخی از صداهای بازی هستیم.
بهتازگی مارتین اودانل آهنگساز بازی Halo 3 ویدیویی از استودیوی بانجی منتشر کرده که متعلق به سال ۲۰۰۷ و مراحل ساخت صدا برای Halo 3 است. در این فیلم تازه کشف شده چیزهای زیادی میبینیم و یاد میگیریم؛ از جمله اینکه تعدادی از صداهای این عنوان از پرت کردن، خراشیدن و خرد کردن یک کنسول ایکسباکس واقعی با چکش بهوجود آمده است. در این ویدیو به عقاید و افکار عوامل بخش صداگذاری بازی پی میبریم که چگونه برای ساخت صوتها به صورت طبیعی تلاش میکردند تا بهترین صدای ممکن در بازی به گوش کاربران برسد.
در این ویدیو صداپیشگان مطرحی از جمله ران پرلمن، نیتن فیلیون، نولان نورث، کیتی ساکوف، آدام بالدوین، ترنس استمپ، جان دیماجیو، جن تیلور و دیوید اسکالی حضور دارند. جالب است بدانید مارتین اودانل زمانی که در استودیو بانجی حضور داشت، برای فرنچایز هیلو آهنگهای بسیاری ساخت و بعد از آن هم در این شرکت ماند تا موسیقی عنوان Destiny را بسازد. اودانل در سال ۲۰۱۴ از بانجی اخراج شد و مدتی بعد از آن شکایت کرد. در نهایت او برندهی پرونده شد و توانست مبلغ هنگفتی از استودیوی Bungie بگیرد. او هماکنون در کنار Jaime Griesemer طراح عناوین دستینی و هیلو، در استودیوی Highwire Games مشغول به کار است.
Halo Infinite جدیدترین نسخه از این فرنچایز موفق محسوب میشود که به زودی برای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و ویندوز در دسترس قرار میگیرد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید