واکنش فیل اسپنسر به عملکرد ضعیف بازی Redfall
عذرخواهی اسپنسر از بازیکنها
فیل اسپنسر به تازگی در گفتوگویی درباره عملکرد ضعیف بازی Redfall صحبت کرد.
بازی ردفال، محصول جدید استودیوی آرکین، که چند روزی از انتشار آن میگذرد، برخلاف انتظارها، هرگز باب میل گیمرها نبود و به خاطر یک سری ایرادهای اساسی و گیمپلی خستهکننده بازخوردهای منفی بسیار زیادی را از سوی منتقدها و بازیکنها دریافت کرد؛ به طوری که برخیها از آن به عنوان یکی از ناامیدکنندترین آثار سال یاد میکنند.
در همین راستا، بسیاری از کاربران ایکس باکس، فیل اسپنسر، رئیس کل بخش گیمینگ مایکروسافت را مقصر اصلی عملکرد ضعیف بازی Redfall میدانند. بدین ترتیب، ساعاتی قبل آقای اسپنسر در گفتوگو با پادکست Kinda Funny ضمن پذیرفتن کمکاریهای تمام عوامل و عذرخواهی از بازیکنها، توضیحاتی پیرامون بازی ردفال ارائه کرد.
فیل اسپنسر در این زمینه توضیح میدهد:
برای من چیزی سختتر از این نیست که هواداران ایکس باکس را نا امید کنم و از طرفی، شاهد از دست رفتن اعتمادها باشم. من از دست خودم ناراحت هستم. ما در ابتدا وعده اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به مخاطبها داده بودیم، اما در نهایت مجبور شدیم تا بازی را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در دسترس قرار دهیم.
رئیس کل بخش گیمینگ مایکروسافت در ادامه افزود:
ما در اوایل همکاری با استودیوی آرکین عملکرد خوبی نداشتیم؛ به طوری که آنها را آزادانه رها کردیم تا روی توسعه یک بازی کار کنند. من یکی از هواداران استودیوی آرکین هستم. کارنامه آنها درخشان است، اما زمانی که ردفال را منتشر کردند، به اهداف داخلی خود نرسیده بودند. ما نیاز داریم که مجموعه بینظیری از بازیها را داشته باشیم تا هواداران خود را خوشحال و هیجانزده کنیم. ما در این زمینه کمکاری کردیم و من از بازیکنها عذرخواهی میکنم.
در همین حین، بهتر است بدانید که مدتی پیش جز کوردن، خبرنگار رسانه معروف ویندوز سنترال، در پیامی اعلام کرد که ایکس باکس هیچ نقشی در ساخت بازی Redfall نداشته و مقصر اصلی عملکرد ضعیف بازی، استودیوی آرکین و شرکت بتزدا است.
بازی ردفال در حال حاضر برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و همچنین پلتفرم رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. طبق روال همیشه، مشترکین سرویس گیم پس به صورت رایگان میتوانند به تجربه بازی بپردازند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید