چرا حالت رهگیری پرتو در بازی اسپایدرمن ۲ همواره فعال است؟
تیم سازنده توضیح میدهد
استودیوی اینسامنیاک گیمز به تازگی از تعهد خود برای فعال بودن همیشگی قابلیت رهگیری پرتو در بازی اسپایدرمن ۲ سخن گفته است.
بدون شک یکی از دلایل موفقیت بازی مرد عنکبوتی ۲، کیفیت بصری خارقالعاده آن است که این موضوع را تا حدی باید مدیون عملکرد قابلیت رهگیری پرتو باشیم. اگر بازی را تجربه کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که ویژگی ری تریسینگ یا همان رهگیری پرتو در هر کدام یک از حالتهای گرافیکی با هر نرخ فریمی (نرخ ۶۰ یا ۴۰ یا ۳۰ فریم بر ثانیه) فعال بوده و در واقع کاربر تحت هیچ شرایطی امکان غیرفعالسازی آن را ندارد.
از این رو، شاید برایتان سوال باشد که چرا استودیوی اینسامنیاک گیمز چنین ویژگی را به طور همیشگی فعال کرده و این مورد به گزینه گرافیکی بازی ارتباطی ندارد؟ در پاسخ به این سوال، ساعاتی پیش مایک فیتزجرالد، مدیر بخش تکنولوژی اینسامنیاک گیمز در گفتوگویی اعلام کرد که به خاطر تعهد تیم سازنده، ویژگی ری تریسینگ به طور همیشه در بازی فعال شده است.
مایک فیتزجرالد درباره ویژگی رهگیری پرتو بازی اسپایدرمن ۲ توضیح میدهد:
من فکر نمیکنم تا اوایل امسال به این موضوع متعهد شده بودیم، اما فکر میکنم اساساً شاهد روند رو به رشد عملکرد بودیم و با خود گفتیم که میدانی، کار درستی است، بیایید آن را دنبال کنیم.
در خلال این گفتهها، بهتر است بدانید که بر اساس گزارش اخیر بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی، میزان فروش این بازی در روز اول عرضه به بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده که بدون شک رقم قابل توجهی است. همچنین، این عنوان رکورد سریعترین فروش بازی سال در بریتانیا را به خود اختصاص داده است.
لازم به ذکر است که بازی پرطرفدار Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس بازی به ترتیب با قیمتهای ۷۰ و ۸۰ دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن به فروش میرسند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید