تماشا کنید: بررسی تریلر E3 2021 بازی Stalker 2
برخی لوکیشنهای قدیمی بازمیگردند
استودیو روسی جیاسسی ورلد گیم در قالب یک ویدیوی چهار دقیقهای به بررسی تریلر E3 2021 بازی Stalker 2 پرداخته است.
جیاسسی ورلد گیم (GSC Game World) در جریان E3 2021 که چندی پیش برگزار شد، به انتظارها پایان داد و اولین ویدیو گیمپلی Stalker 2 را برای علاقهمندان به نمایش گذاشت. ویدیو مزبور بیش از ۵ دقیقه زمان داشته و موارد متعددی را در خود جای داده است؛ برای مثال، در ثانیههای ابتدایی شاهد درگیری شخصیت اصلی، یعنی اسکیف با گروهی هستیم که در یک کارخانه پناه گرفتهاند. این بخش همچنین سیستم شخصیسازی سلاح را به تصویر کشیده میشود.
جیاسسی گیم ورلد اخیرا یک ویدیوی چهار دقیقهای در وب سایت یوتیوب قرار داده که بررسی تریلر E3 2021 بازی Stalker 2 است. علاقهمندان به مجموعه استاکر به محض انتشار اولین تریلر گیمپلی به بررسی آن پرداخته تا نکات مخفیای که در گوشه و کنار قرار گرفتهاند را بیابند. با این حال، همچنان نکاتی هستند که از دید طرفداران پنهان ماندهاند. به همین دلیل، استودیو روسی تصمیم گرفت ویدیو بررسی را به صورت عمومی منتشر کند. زاکار باچاروف (Zakhar Bocharov) مدیر روابط عمومی است. او به عنوان راوی در ویدیو حضور داشته و توضیحات لازم را ارائه میدهد.
زاکار باچاروف در بخش ابتدایی ویدیو میگوید درگیری اسکیف و نیروهای متخاصم در یک کارخانه شیمیایی رخ داده و دشمنان به یک گروه جدید تعلق دارند. او همچنین تاکید دارد اطلاعات اولیه پیرامون گروه در تریلر وجود دارد اما یافتنشان را روی دوشهای علاقهمندان میگذارد. در ادامه، به باتلاقی نسبتا وسیع میرویم که در وسطش یک برج قرار دارد. این لوکیشن نخستین بار در Stalker: Clear Sky معرفی شد و گذر زمان آن را به این روز انداخته است. باچاروف وارد جزئیات نشد اما برج خمیده احتمالا تنها لوکیشن قدیمی نیست که شاهد بازگشتش خواهیم بود. در ادامه میتوانید تصاویر مربوط به برج را مشاهده کنید:
در بخشی که برج خمیده نشان داده میشود، یک نکته حائز اهمیت دیگر وجود دارد. دستگاهی که اسکیف استفاده میکند گیلکا (Gilka) نام داشته و به او در یافتن آیتمهای مختلف کمک میکند. گیلکا در زبان اوکراینی به معنی شاخه بوده و به دلیل شکل شاخه مانندی که دستگاه دارد، برایش انتخاب شده است. کاراکتر اصلی همچنین در این بخش از ویدیو یک گوی سبز را از زمین برمیدارد که باعث میشود استقامتش بازیابی شود. زاکار باچاروف سپس توضیحاتی را درباره فردی ارائه میدهد که عاشق موسیقی است؛ فردی که پیش از این در تریلر با او ملاقات کرده بودیم. اطلاعات دقیقی موجود نبوده اما مدیر روابط عمومی استودیو تاکید میکند مخفیگاه این شخصیت در نزدیکی Pripyat قرار دارد.
ویدیو بررسی در ادامه فرآیند موشن کپچری را نشان میدهد که برای ضبط صحنههای Stalker 2 استفاده شده است. سازندگان برای ارائه یک تجربه واقعگرایانه نه تنها حرکات بدن را ضبط کردهاند، بلکه از تکنولوژی موشن کپچرز برای ضبط حرکات ماهیچههای صورت بهره بردهاند. در ضمن، زاکار باچاروف فاش میکند که فردی در انتهای تریلر اسکیف را برای رفتن به ماموریت جدید بدرقه میکند، در واقع خالق مجموعه بازیهای استاکر است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید