اطلاعات تازهای از سیستم شخصیسازی Star Wars: Squadrons منتشر شد
داستان بازی اورجینال خواهد بود
طبق اطلاعاتی که از سوی شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده، سیستم شخصیسازی Star Wars: Squadrons شامل آیتمهای تزئینی و موثر در گیمپلی میشود.
شایعاتی که روز شنبه در فضای مجازی پیچید حقیقت داشتند و الکترونیک آرتز به همراه استودیوی موتیو روی یک بازی جدید بر اساس فرنچایز جنگ ستارگان کار میکند. این پروژه که در حال حاضر با نام Star Wars: Squadrons شناخته میشود، روز دوشنبه با انتشار یک تریلر سینماتیک معرفی شد. این بازی در سبک نبردهای هوایی ساخته شده و سعی دارد تجربهای همهجانبه را از طریق دوربین اول شخص برای کاربران رقم بزند. از ویژگیهای قابلتوجه Squadrons میتوان به پشتیبانی از واقعیت مجازی، بخش داستانی و بخش چندنفره اشاره کرد.
الکترونیک آرتز اخیرا جزئیات بیشتری را از Star Wars: Squadrons منتشر کرد که طبق آن، داستان پس از Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi جریان داشته و به روزهای پایانی امپراتوری و همچنین روزهای آغازین جمهوری جدید میپردازد. به طور دقیقتر، قصه در شرایطی روایت میشود که نبرد اندور به پایان رسیده و دومین ستارهی مرگ هم نابود شده است. داستان همچنین با چندین زاویهی دید روایت میشود. از همین رو، کاربر در برخی مراحل کنترل یکی از خلبانان شورشی و در برخی دیگر هم کنترل یکی از خلبانان امپراتوری را بر عهده میگیرد. دیگر نکتهی مهمی که وجود دارد این است که اعضای استودیوی موتیو از یک قصهی اورجینال استفاده کردهاند. با این حال، کاربر در جریان بازی با چهرههای آشنایی از جمله هرا سیندلا ملاقات میکند.
کاربر در بخش چندنفره میتواند بسته به سلیقهی خود کنترل سفینههای جنگی و نمادین نیروهای شورشی یا امپراتوری را بهدست گرفته و به رقابت در Fleet Battles یا Dogfights بپردازد. در Fleet Battles، کاربر به همراه چهار نفر دیگر به ناوگان فضایی دشمن حمله میکند تا سفینههای مد نظر را از بین ببرد. Dogfights هم دربارهی تقابل خلبانان است. در این حالت گروهی برنده خواهد بود که تعداد بیشتری از سفینههای جنگی دشمن را نابود کرده باشد. الکترونیک آرتز در ادامه جزئیاتی را از سیستم شخصیسازی Star Wars: Squadrons به اشتراک گذاشت که طبق آن، آیتمها به دو دستهی موثر در گیمپلی و تزئینی تقسیم میشوند.
آیتمهای موثر در گیمپلی به سلاحها، موتورها، بدنه و محافظهای جدید اشاره دارد. آیتمهای تزئینی هم به مواردی گفته میشود که به واسطهی آنها میتوان ظاهر سفینهی جنگی، ظاهر خلبان و داخل کابین را تغییر داد. نکتهی جالب این جا است که الکترونیک آرتز اینبار از پرداختهای درونبرنامهای استفاده نکرده و تنها راه دسترسی به آیتمهای جدید پیشرفت در بازی و افزایش سطح است. این تصمیم را باید به پای حواشی Star Wars: Battlefront II نوشت. این بازی در زمان انتشار به واسطهی پرداختهای درونبرنامهای موثر در گیمپلی مورد هجمه قرار گرفت. اعتراضات به حدی بالا بود که استودیوی دایس به اجبار این سیستم را حذف کرد تا تغییرات اساسیای را روی آن به وجود بیاورد.
اگر منتظر نخستین نمایش از گیمپلی Star Wars: Squadrons هستید، باید بگوییم الکترونیک آرتز قصد دارد فردا لایو استریم EA Play 2020 را برگزار کند. در جریان آن، نخستین ویدیوی گیمپلی این بازی به نمایش گذاشته خواهد شد. در پایان، لازم به ذکر است که محصول جدید استودیوی موتیو در تاریخ ۱۱ آبان (مصادف با ۲ اکتبر) برای سه پلتفرم پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میشود. مشترکان سرویس Origin Access میتوانند ۱۰ ساعت ابتدایی را به صورت رایگان تجربه کنند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید