کارگردان Stellar Blade درباره اینپوت لگ آن توضیح میدهد
"یک انتخاب تعمدی بوده است"
کارگردان Stellar Blade در صحبتهای جدید خود توضیح داده تاخیر و اینپوت لگی به اظهار کاربران در برخی حرکات وجود دارد، یک انتخاب تعمدی بوده است.
کیم هیونگ تاعه (Kim Hyung-tae) از استودیو شیفتآپ (Shift Up) در مصاحبه جدید خود با نشریه 4Games در رابطه با دمو بازی و موضوع اینپوت لگ یا تاخیر ورودی که مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد. در جریان این گفتگو از این توسعه دهنده پرسیده شد که چرا ظاهرا تاخیری در هنگام فشردن یک دکمه به منظور انجام حرکت دفع حمله کامل و یا جا خالی دادن از حمله تا زمان انجام شدن این حرکت درون بازی وجود دارد.
کارگردان Stellar Blade توضیح میدهد که این موضوع در اصل یک انتخاب تعمدی در بخش دیزاین یا طراحی بازی بوده تا انیمیشنها به نرمی اجرا شوند و چیزی تحت عنوان اینپوت لگ در بازی وجود ندارد زیرا هنگامی که یه دکمه فشرده میشود، مهارت آن نیز فعال میشود، حال آن که مدت زمانی طول بکشد تا انیمیشن آن به اجرا در بیاید.
“در بازی Stellar Blade، یک تاخیر تقریبا 0.5 ثانیهای بین لحظهای که یک دکمه را فشار میدهید تا زمانی که مهارت آن در صفحه اجرا شود وجود دارد. این، یک تاخیر زمانی بوده که نمیتوان آن را بیشتر از این کاهش داد.”
“دلیل آن به این شرح است که حرکات کاراکتر بلافاصله پس از فشردن دکمه، فعال نشود، زیرا به نظر ما این موضوع مناسب استایل انیمیشنهای بازی نبوده است. به همین دلیل ما آن را به این شکل طراحی کردیم که زمانی که شما یک دکمه را روی کنترلر فشار میدهید، مهارت آن نیز همان لحظه فعال میشود اما انیمیشن آن مدت زمانی پس از آن به اجرا در میآید.”
با این حال کیم اظهار داشت که چنانچه بازخوردهای پلیرها به این موضوع اشاره داشته باشد که تاخیر در اجرای انیمیشنهای بازی سبب سختتر شدن تجربه آن میشود، تیم سازنده در آینده میتواند تغییراتی در آن اعمال کند. با این حال به نظر میرسد این موضوع پیش از این در بهروزرسانی روز اول انتشار بازی دچار تغییر شده زیرا اطلاعات ارائه شده در خصوص بهروزرسانی روز عرضه بازی به بهبود زمان وردی برای حرکات اصلی و همچنین بهبود زمانبندی دفع حملات اشاره میداشتند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید