کارمند سابق بتزدا از سیستم ارتقا بازی Elder Scrolls 6 میگوید
چرا این محصول زود معرفی شد؟
بروس نزمیت (Bruce Nesmith)، کارمند سابق بتزدا، در بخشی از مصاحبه اخیر خود با کانال Minmaxx به سیستم ارتقا بازی Elder Scrolls 6 پرداخته است.
استودیوی بتزدا اخیراً Starfield را روانه بازارهای جهانی کرده که شدیداً مورد استقبال قرار گرفت و عملکردی عالی چه در زمینه نقدهای دریافتی و چه در زمینه مالی به ثبت رساند. اگرچه پشتیبانی از استارفیلد ادامه دارد، بتزدا بتدریج بخش عمده تمرکز خود را روی محصول بعدیاش یعنی The Elder Scrolls 6 قرار میدهد. این بازی مورد انتظار چندی پیش از فاز پیش تولید خارج شد و بدون شک فاصله زیادی با عرضه دارد. به همین دلیل اطلاعاتی از گیم پلی آن در دسترس نیست.
بروس نزمیت مدیر طراحی بتزدا بود تا اینکه در سال ۲۰۲۱ میلادی استودیو را ترک کرد. او اخیراً مصاحبهای را با کانال یوتیوب Minmaxx انجام داده و در بخشی از آن اطلاعاتی را پیرامون سیستم ارتقا بازی Elder Scrolls 6 به اشتراک گذاشته است. با توجه به گفتههای او، میتوان انتظار داشت سیستم ارتقا (Leveling) در این بازی به The Elder Scrolls 5: Skyrim شباهت دارد. هر چند، شاهد ایدههای جدید هم خواهیم بود:
تاد هاوارد را متقاعد کردم سیستم جادوگری اسکایریم را از ابتدا بسازم و او هم به من اعتماد کرد. احتمالاً آثاری از آن را در نسخه ششم وجود خواهد داشت.
قضیه «انجام یک کار برای بهتر شدن» ایده من نبود ولی در آن نقش داشتم. این قضیه قطعاً در قسمت ششم هم وجود دارد. ایدههای نو با مواردی مثل چگونگی ارتقا سطح (Level) ترکیب شدهاند اما شرط میبندم برخی از چیزهایی که رویش کار کردم همچنان در نسخه جدید قرار دارند.
عضو سابق بتزدا در بخش دیگری از گفتگو به معرفی زودهنگام بازی Elder Scrolls 6 پرداخت. طبق گفته او، استودیو بابت سکوتش در قبال نسخه جدید الدر اسکرولز شدیداً از سوی طرفداران تحت فشار قرار گرفته بود. به همین دلیل، مجبور شد نسخه جدید را در سال ۲۰۱۸ میلادی به نمایش بگذارد. به گفته بروس نزمیت، بهترین زمان برای شروع کمپین تبلیغاتی ۶ ماه قبل از عرضه رسمی است.
بازی Elder Scrolls 6 در حال حاضر نه تاریخ انتشار و نه پلتفرم هدف ندارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید