ساخت بازی آنلاین The Last of Us رسما لغو شد
تمرکز روی توسعه عناوین تکنفره
استودیو ناتی داگ ساعاتی پیش در پیامی رسما اعلام کرد که روند ساخت بازی آنلاین The Last of Us به طور کامل لغو شده است.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیو ناتی داگ از مدتها پیش روی ساخت بازی چندنفره از سری لست آف آس فعالیت میکرد. سازندگان این بازی را به عنوان یک اثر کاملا جداگانه و بزرگ معرفی کردند که حتی خط داستانی و شخصیتهای منحصر به فرد خود را داشته و حوادث آن در شهر دیگری از کشور ایالت متحده آمریکا جریان دارد.
ناتی داگ در نظر داشت که در سال جاری میلادی به طور کامل از بازی چندنفره لست آف آس پرده بردارد، اما این وعده محقق نشد و هر از چند گاهی نیز شایعههایی ناامیدکنندهای از پروسه توسعه آن به گوش میرسید. حال در تازهترین خبرها، ظاهرا ناتی داگ به کلی توسعه بازی آنلاین The Last of Us را برای همیشه کنار گذاشته و دیگر نباید منتظر انتشار بازی باشید.
بیانیه ناتی داگ به شرح زیر است:
ما اطلاع داریم که بسیاری از شما منتظر انتشار خبرهایی از بازی چندنفره لست آف آس بودید. اعلام این خبر راحت نیست، اما ما این تصمیم سخت را گرفتیم که روند ساخت بازی را متوقف کنیم. ما میدانیم که این یک خبر ناامیدکننده برای شما است؛ به خصوص که هوادارهای لست آف آس فکشنز بخش چندنفره را برای مدت زمان زیادی دنبال کردند. ما در استودیو نیز از این خبر ناراحت هستیم.
ناتی داگ در ادامه بیانیه خود، علت لغو ساخت بازی The Last of Us Online را مشخص کرد. بر اساس اظهارات این استودیو، به نظر میرسد که عرضه این بازی چندنفره نیازمند اختصاص منابع زیادی است و این موضوع قاعدتا تمام برنامهها و ساخت عناوین بعدی ناتی داگ را تحت تاثیر خود قرار میدهد.
به گفته ناتی داگ، عرضه لست آف آس آنلاین و پشتیبانی از آن باعث میشد تا این استودیو به یک استودیوی سازنده بازیهای سرویس محور تبدیل شود. در این صورت، آنها باید به کلی قید ساخت بازیهای داستانی و تکنفره را بزنند. به خاطر این موضوع، ناتی داگ تصمیم گرفته تا با لغو ساخت بازی چندنفره لست آف آس، روی توسعه عناوین داستان محور تمرکز کند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید