طراح فنی The Last of Us Online از این بازی میگوید
برجستهترین دوران کاری!
ناتانیل فرگوسن، طراح فنی The Last of Us Online به تازگی از تجربه مثبت کاری خود از این پروژه سخن گفته است.
اگر اخبار بازیها در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که ناتی داگ به تازگی در پیامی رسما اعلام کرد که روند ساخت بازی چندنفره و آنلاین لست آف آس لغو شده و این استودیو در حال حاضر روی ساخت چند بازی تکنفره و جاهطلبانه کار میکند.
در پی اعلام خبر لغو ساخت بازی، شماری از توسعهدهندگان این پروژه در شبکههای اجتماعی تجربههای خود از این بازی مستقل و بلندپروازانه را با هوادارها به اشتراک میگذارند. آنطور که به نظر میرسد، تیم سازنده از تصمیم ناتی داگ مبنی بر توقف کامل روند ساخت بازی چندان راضی نیستند.
در همین راستا، ناتانیل فرگوسن که از اوایل سال گذشته میلادی در نقش طراح فنی روی ساخت بازی The Last of Us Online کار میکرد، مدعی است که این پروژه برجستهترین نقطه حرفه خود در حوزه صنعت بازیها بوده و برای همیشه از این بازی به عنوان یک پروژه ویژه یاد میکند.
همچنین کار مورلی، طراح ارشد بازی که در حال حاضر در استودیوی فایراسپرایت مشغول به کار است، خاطرنشان کرده که در طول ساخت بازی چندنفره لست آف آس بیش از هر پروژه دیگری، موارد زیادی آموخته و توسعه بازی برای او از ساخت هر اثر چندنفره جذابتر بوده است.
بهتر است بدانید که استودیو ناتی داگ در حال حاضر روی ساخت چند بازی تک نفره و کاملا جدید فعالیت میکند. اینکه هم اکنون چند پروژه چه به صورت همزمان و چه با اولویتبندی در مرحله تولید قرار دارند، در هالهای از ابهام قرار دارد. با این حال، بهتر است بدانید که شایعههایی درباره بازی The Last of Us Part 3 و همچنین یک آی پی کاملا جدید و فانتزی به گوش رسیده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید