برگزیده
Wednesday
1%
  • 0/10

کنسول نینتندو پلی‌استیشن با قیمت بیش‌تر از ۴۰۰ هزار دلار فروخته خواهد شد

چه‌کسی صاحب این کنسول خاص می‌شود؟

کنسول نینتندو پلی‌استیشن با قیمت بیش‌تر از ۴۰۰ هزار دلار فروخته خواهد شد ۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ اخبار بازی کپی لینک
نینتندو پلی‌استیشن

در مناقصه‌ای که اخیرا انجام شده، نمونه اولیه‌ی نینتندو پلی‌استیشن، محصول مشترک سونی و نینتندو، به قیمت بیش از ۳۵۰ هزار دلار رسیده است.

کنسول نینتندو پلی‌استیشن وسیله سرگرمی فوق‌العاده از شرکت Nintendo محسوب می‌شود که سونی، درایو پشتیبانی از سی‌دی آن را طراحی کرده و در حال حاضر در Heritage Auctions به فروش می‌رسد. Heritage Auctions جایی برای به حراج گذاشتن وسایل محبوب و کم‌یاب شمرده می‌شود. با تمام شدن زمان این مناقصه در ۶ مارس (۱۶ اسفند)، نینتندو پلی‌استیشن به یکی از گران‌ترین یادگاری‌های گیمینگ فروخته شده، تبدیل می‌شود. از آنجایی که Heritage حدود ۲۰ درصد حق بیمه از خریدار می‌گیرد، بنابراین اگر قیمت Nintendo PlayStation در این مناقصه افزایش پیدا نکند، برنده باید مبلغی معادل ۴۲۰ هزار دلار پرداخت کند.

یکی از مناقصه‌گران به نام پالمر لاکی، تنها با اعلام حضور خود به صورت رسمی سر و صدای زیادی به‌پا کرد. پالمر رئیس سابق بخش واقعیت مجازی شرکت Oculus و موسس شرکت معاملات تکنولوژی نظامی Anduril، در حساب توییتر خود اعلام کرد که قصد دارد این وسیله را برای کلکسیون کنسول‌های بازی خود خریداری کند تا بتواند مجموعه خود را به یکی از بهترین کلکسیون‌های دنیا تبدیل کند.

اگر لاکی قیمتی معادل ۳۵۰ هزار دلار را پیشنهاد داده باشد، احتمال افزایش ارزش این کنسول به قیمتی فراتر از ۴۵۰ هزار دلار وجود دارد. این مراسم به صورت زنده در ۱۶ اسفند در شهر دالاس تگزاس برگزار و پخش می‌شود و مناقصه‌گران به صورت تلفنی هم می‌توانند در آن شرکت کنند.

از آنجایی که افراد زیادی به دنبال ساخت کلکسیون سخت‌افزارهای مربوط به بازی‌های ویدیویی هستند، انتظار می‌رود تا در این مراسم وسایل دیگری هم با قیمت بالایی به فروش برسند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments