مشکلات انتشار Cyberpunk 2077 چه درسی به تیم سازنده The Witcher 4 داده؟
درسهایی که برای ساخت بازی جدید اعمال خواهند شد
به عقیده کارگردان The Witcher 4 مشکلات انتشار Cyberpunk 2077 درسهای فراوانی به ایشان و تیم سازنده بازی ارائه کرده است.
روایت داستان بازی Cyberpunk 2077 به مانند بازگو نمودن به وقوع پیوستن یک معجزه است. اثری اکشن نقش آفرینی که انتشاری فاجعهبار را در سال 2020 تجربه نمود اما در نهایت توانست با عرضه بهروزرسانیهای مختلف و حل مشکلات متعدد سرانجام خود را به صورت کامل به رستگاری برساند. اکنون تیم سازنده این بازی در استودیو سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) تمامی درسهایی که از این تجربه فراگرفته را در روند توسعه بازی The Witcher 4 به کار خواهد گرفت.
سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba) کارگردان بازی The Witcher 4 در صحبتی که با نشریه Inverse داشته، توضیح داده است که “مسلما مشکلات انتشار Cyberpunk 2077 چالشهای فراوانی برای ما به همراه داشت اما چیزی که ما را تعریف میکند درسهایی بوده که از آن فرا گرفتیم. برای بازی جدید The Witcher و پروژههای دیگری که مشغول ساخت آن هستیم، ادامهای از تکامل، بهبود و انتقال وجود دارد که در حال طی کردن آن هستیم.”
کالمبا ادامه میدهد “به منظور اطمینان حاصل نمودن از این موضوع که چشمانداز مشخصی وجود دارد، هر شخصی کاملا درک میکند و متوجه است که ما در حال انجام چه کاری هستیم. این چشمانداز تنها برای پروژه تعریف نمیشود بلکه امری است که در سطح کمپانی نیز وجود دارد. این استراتژی بوده که همگی ما متوجه هستیم چگونه باید در آن مشارکت داشته باشیم بنابراین همگی ما در حال حرکت در یک مسیر هستیم.”
“هنگامی که بحث تولید مطرح شود، تغییرات بسیاری وجود خواهند داشت. اما در میان آنها، نحوه ارتباطگیری بهتر و شفافتری وجود دارد. ارتباطات صادقانهتری بین اعضای تیم، مدیریت، پروژهها و کل گروه وجود دارد و همهی ما هدف واحدی داریم.”
“ما به میزان زیاد به گفتگو میپردازیم. کمی برای اطمینان حاصل نمودن از این که این افراد، بهترین افراد ممکن هستند، رویکرد سالمی برای کار کردن آنها وجود دارد و آنها از انجام کاری که انجام میدهند لذت میبرند. چنین موضوعی را نیز فراموش نمیکنیم، درست است؟”
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید