جهان بازی The Witcher 4 بسیار هیجانانگیز و عمیقتر خواهد بود
جهانی درگیرکننده
کارگردان روایی بازی The Witcher 4 به تازگی در گفتوگویی اعلام کرد که جهان بازی نسبت به عناوین پیشین فرنچایز غوطهورتر، عمیقتر و درگیرکنندهتر خواهد بود.
رونمایی از بازی جدید سری ویچر در جریان رویداد گیم اواردز بسیاری از گیمرها را هیجانزده کرده و هوادارها بیصبرانه منتظر نمایشهای بعدی و انتشار جزئیات بیشتر از بازی هستند. در همین راستا، فیلیپ ونر، کارگردان روایی بازی، به تازگی در گفتوگویی درباره جهان مهیج بازی سخن گفته است.
بر اساس اظهارات ونر، به نظر میرسد که استودیو لهستانی سیدی پراجکت رد بهجای ارائه جهان وسیعتر و گستردهتر در بازی ویچر ۳ نسبت به عناوین پیشین فرنچایز، سعی بر این دارد که این جهان عمیقتر و درگیرکننندهتر باشد و از همه مهمتر، بتواند بازیکنان را غرق در تجربه بازی کند.
فیلیپ ونر در این زمینه توضیح میدهد:
بازیهای جهان باز لزوما نیازی به این ندارند که محیط وسیعی داشته باشند، بلکه این جهان میتواند بسیار عمیقتر و سیستماتیکتر بوده و حس غوطهوری بیشتری ارائه دهد. به نظر من، این چیزی است که دیدن آن به معنای واقعی کلمه هیجانانگیز به نظر میرسد.
در ادامه این صحبتها، مالگورزاتا میترنگا، تهیهکننده اجرایی بازی نیز با تایید اظهارات فوق، اذعان داشت که اولویت اصلی تیم سازنده، غوطهوری بیشتر گیمر در جهان بازی است و تحقق این امر لزوما به معنی وسیعتر بودن جهان بازی نیست؛ بلکه باید از ویژگیها در مکان و زمان مناسبی بهره گرفت. البته، او خاطرنشان کرد که این ادعاها به معنی جهان کوچک ویچر ۴ نیست و از آنجا که بازی یک اثر تکنفره و جهان باز است، محیط آن بسیار گسترده خواهد بود.
لازم به ذکر است که بازی The Witcher 4 با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ در دست ساخت قرار دارد و هنوز تاریخی برای انتشار ندارد. با این حال، گفته شده که بازی برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ و همچنین پلتفرم رایانه شخصی عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید