1%
  • 0/10

نویسنده بازی Tomb Raider تمرکز سریال روی PTSD را ستایش می‌کند

موضوعی که بازی‌ها اجازه نداشتند روی آن دست بگذارند

نویسنده بازی Tomb Raider تمرکز سریال روی PTSD را ستایش می‌کند ۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
نویسنده بازی Tomb Raider

ریحانا پرچت نویسنده بازی Tomb Raider تمرکز اقتباس سریالی نت‌فلیکس روی PTSD را ستایش کرده و اظهار می‌کند آن‌ها اجازه بررسی این موضوع را در بازی‌ها نداشتند.

در گفتگو با نشریه یوروگیمر ریحانا پرچت (Rhianna Pratchett) که سابقه کار روی نگارش مجموعه ریبوت Tomb Raider را داشته اظهار داشت که هنوز این اقتباس سریالی را مشاهده نکرده اما خوشحال است که این سریال روی مسئله PTSD یا اختلال پس از سانحه شخصیت لارا کرافت پس از تجربیاتی که در یاماتای داشته، تمرکز می‌کند. نویسنده بازی Tomb Raider توضیح می‌دهد این موضوعی بوده که آن‌ها اجازه نداشتند در بازی‌های این مجموعه آن را مورد بررسی قرار دهند علیرغم آن که تیم نویسندگی بازی خواستار چنین امری بوده است.

پرچت پیش از این نیز اظهار کرده بود که ایشان به همراه جان استفورد (John Stafford) طراح روایت بازی، ایده “کابوس‌های قابل بازی” را به استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) به عنوان توسعه دهنده این مجموعه مطرح کرده بودند. “من این ایده را داشتم که لارا چنین سناریوهایی را از بازی اول داشته باشد جایی که اوضاع درون ذهنش بهم می‌ریزد.” با این حال تیم سازنده در نهایت با این ایده مخالفت کرد.

در سریال انیمیشنی که توسط نت‌فلیکس ساخته و منتشر شده، لارا فلش‌بک‌ها و کابوس‌هایی را تجربه می‌کند که به زمانی که در یاماتای بوده و در نهایت جمعی از نزدیکان خود را از دست داده ارتباط پیدا می‌کند. این موضوع بخش دیگری که پرچت در رابطه با سریال ستایش می‌کند را مطرح می‌کند و آن هم به زندگی شخصی لارا ارتباط دارد خارج از زمانی که در گوشه و کنار کره زمین به دنبال اشیا قیمتی است.

نویسنده بازی Tomb Raider زمان کار خود روی کامیک بوک‌های Tomb Raider را یادآوری کرده و درباره آن‌ها توضیح می‌دهد که “ما سناریوهایی را داشتیم که سم در حال نبرد تن به تنی با یک شخص است، در عین حال لارا نیز در عمق زیرزمین‌های لندن در حال مبارزه با انسان‌های شرور است آن هم در حالی که لباسی چون خواهران بنت را بر تن دارد.”

“گاهی اوقات این موضوع یک ایده احمقانه و یا غیرمرتبط بوده و یا می‌تواند تجربه‌ای تازه باشد، با این حال جستجوی این مرز نامشخص جایی که قهرمان داستان ما، انسان‌ها را ملاقات می‌کند همواره زمینه‌ای با پتانسیل فراوان را در اختیار ما قرار می‌دهد.”




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments