1%
  • 0/10

عرضه روی گیم پس چه تاثیری روی روند ساخت Black Ops 6 داشته است؟

چالش‌های تیم سازنده

عرضه روی گیم پس چه تاثیری روی روند ساخت Black Ops 6 داشته است؟ ۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
روند ساخت Black Ops 6

اعضای استودیو تری‌آرک به تازگی در صحبت‌های اخیر خود از تاثیر عرضه روی سرویس گیم پس روی روند ساخت Black Ops 6 گفته‌اند.

شرکت مایکروسافت در انتهای ماه می اعلام کرد عنوان Black Ops 6 اولین نسخه از مجموعه بازی Call of Duty خواهد بود که هنگام انتشار در ماه اکتبر سال جاری، از روز نخست روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. با این وجود مشخص نیست چه زمانی این موضوع یعنی انتشار از روز نخست روی گیم‌پس به گوش سازندگان بازی در استودیو تری‌آرک (Treyarch) و هم‌چنین استودیو رِیون (Raven Software) رسید اما ظاهرا این موضوع برای آن‌ها نیز به تازگی صورت گرفته است.

ییل میلر (Yale Miller) مدیر ارشد بخش تولید استودیو تری‌آرک در گفتگویی که به تازگی از نشریه VGC منتشر شده اظهار داشت که “ما به مدت زمان طولانی چیزی در رابطه با انتشار بازی روی گیم پس نمی‌دانستیم. این مسئله، چیزی بود که ما سوال فراوانی در رابطه با می‌پرسیدیم که آیا بازی روی گیم پس ارائه خواهد شد یا خیر.”

در حالی که میلر از احتمال تجربه بازی توسط عده زیادی مخاطب تازه‌وارد استقبال می‌کند با این حال تیم سازنده در تلاش بوده تا اطمینان حاصل کند مخاطبین جدید از تنوع محتویات موجود در بازی سردرگم نشوند. “از ابتدا با بازی Black Ops 6 ما به این موضوع فکر کردیم که چند سال است مخاطبین نسخه جدیدی از سری Black Ops را تجربه نکرده‌اند. برای مثال اگر بخش زامبی را در نظر بگیریم، افراد بسیاری را وجود دارند که تاکنون این بخش را تجربه نکرده‌اند.”

“بنابراین چگونه می‌توانیم با بخش چندنفره و اصول کلی حرکات بازی، آن را به مخاطبین جدید آموزش دهیم. موارد بسیاری برای نمایش به مخاطبین وجود دارد لذا ما از ابتدا در خصوص تشویق پلیرها به تجربه بازی فکر می‌کردیم.”

“از زمانی که متوجه شدیم بازی روی گیم پس عرضه می‌شود، ما به این موارد توجه کردیم. امیدوار هستیم بیشتر از هر زمان دیگر، افراد به تجربه بازی و حداقل نسبت به امتحان کردن آن اقدام نمایند. به نظرمان، ما بازی بسیار مهیجی ساختیم که تجربه آن لذتبخش بوده و دارای طیف متنوعی از محتوا برای تجربه است که می‌تواند پلیرهای متفاوتی را سرگرم نماید.”

چگونگی شناسایی جوانب مختلف بازی و هر کدام از حالت‌های آن، از جمله چالش‌هایی بوده که تیم سازنده در روند ساخت Black Ops 6 با آن رو به رو بوده است. به همین دلیل تیم سازنده تلاش خود را به کار گرفته و تا هر بخش و هر کدام از ویژگی‌ها را به شفاف‌ترین شکل ممکن در برابر و دسترس مخاطب جدید قرار دهد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments