بازیهای آیندهی یوبیسافت متنوعتر از گذشته خواهد بود
فروش ناامیدکنندهی Ghost Recon Breakpoint و The Division 2 این شرکت را وادار به تغییر کرده است
طبق گزارشات، شرکت یوبیسافت به خاطر عملکرد نسبتا ضعیف عناوینش در سال گذشتهی میلادی قصد دارد تا تنوع بیشتری به بازیهای خود بدهد.
شرکت فرانسوی یوبیسافت در سال ۲۰۱۹ میلادی دو عنوان The Division 2 و Ghost Recon Breakpoint را منتشر کرد که مطابق انتظارات ناشر عمل نکردند. به خصوص عنوان GR Breakpoint که نمرات متوسطی دریافت کرد و در مبحث فروش هم ضعیف ظاهر شد. یکی از مهمترین عوامل این عملکرد، شباهت بیش از حد بازی به عناوین دیگر یوبیسافت بود.
این شرکت فرانسوی در دو سه سال اخیر سیاست جدیدی را پیش گرفت و در تقریبا تمامی عناوین خود از سیستمها و مکانیکهای مشابهی بهره برد. مثل سیستم لوت، طراحی جهان باز مراحل و سیستم دیالوگ که ترکیب و تغییرشان، ساختار کلی یک نسخهی جدید از Assassin’s Creed یا Ghost Recon را تشکیل میداد. این ساختار اما دیگر به مذاق مخاطبان خوش نمیآید و این تکرار بیش از حد، دو اثر اخیر یوبیسافت را به عناوینی خستهکننده و خالی از عناصر خلاق و جذاب تبدیل کرده است. به همین دلیل بازیهای آیندهی یوبیسافت متفاوتتر و متنوعتر از قبل خواهد شد.
به گزارش سایت VGC یوبیسافت ترکیب گروه محتوایی خود را از نو شکل داده است. این گروه محتوایی شامل جمعی از طراحان و تهیهکنندگان مستقر در پاریس است که برای عناوین آیندهی این شرکت استراتژی و ساختار میچینند. حال یوبیسافت در ساختار این گروه تغییر ایجاد کرده است تا تنوع و تفاوت بیشتری در آثار بعدی این شرکت ایجاد شود. گزارش VGC ادعا میکند که در نتیجهی این تغییرات، روند ساخت یک پروژه در شعبهی مونترال به طور کامل لغو شده است و چند پروژهی دیگر از نو طراحی خواهند شد تا همه چیز طبق استراتژی جدید پیش برود.
شرکت یوبیسافت به جز فرنچایزهای فعالی مثل Rainbow Six، Assassin’s Creed، Watch Dogs و Ghost Recon صاحب عناوینی مثل Prince of Persia و Splinter Cell است که طرفداران سالها در انتظار یک نسخهی جدید از آنها هستند. با وجود این استراتژی جدید امید میرود که یوبیسافت دستی به عناوین خاک خوردهاش بکشد و یا حتی به خلق آیپیهای جدید و خلاقانه روی آورد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید