مدیران یوبیسافت مسبب فروش ضعیف آخرین Prince of Persia هستند
به عقیده سازنده Baldur's Gate 3
یکی از اعضای استودیو سازنده Baldur’s Gate 3 مدیران شرکت یوبیسافت را مسبب فروش ضعیف آخرین Prince of Persia میداند.
میکائیل داوس (Michael Douse) مدیر نشر استودیو لارین (Larian Studios) که به عنوان استودیو توسعه دهنده Baldur’s Gate 3 شناخته میشود، معتقد است اگر کسی به دنبال آن است تا علت عملکرد تجاری پایینتر از سطح انتظار بازی Prince of Persia: The Lost Crown را بیابد باید به راس مدیریتی کمپانی فرانسوی یوبیسافت (Ubisoft) نگاه کند.
با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق، داوس انگشت اتهام خود را به سمت مدیریت یوبیسافت اشاره داشت و اظهار کرد این تصمیم مبنی بر عدم عرضه بازی روی استیم از روز اول انتشار سبب شد تا به موفقیت بازی صدمه قابل توجهی وارد شود.
داوس توضیح داد “آخرین بازی موفق عرضه شده روی پلتفرم مخصوص یوبیسافت، بازی Far Cry 6 بود که در سال 2021 منتشر شد. بازی The Crew Motorfest، بازی Assassin’s Creed Mirage و بازی Avatar: Frontiers of Pandora، همگی در سال 2023 منتشر شدند و عملکرد تجاری قابل ملاحظهای نداشتند، بنابراین میتوانید تصور کنید که مشترکین پلتفرم آنها هنگامی که بازی The Lost Crown در سال 2024 عرضه شد اشتیاق آنچنانی نداشته و از همین رو پلتفرم خود را نیز چندان اجرا نمیکردند.”
داوس در خصوص فروش ضعیف آخرین Prince of Persia اینگونه توضیح میدهد “اگر بازی روی پلتفرم استیم عرضه میشد نه تنها به موفقیت در بازار دست پیدا میکرد بلکه حتی ممکن بود بتواند چارغ سبز ساخت نسخه دنباله را نیز به دست بیاورد زیرا تیم سازنده بازی بسیار قوی هستند.” مدیر نشر استودیو لارین در ادامه به موفقیت کیفی بازی پرداخت و اظهار داشت “چنین نوع استراتژی بسیار ناقص محسوب میشود. سختترین کار توسعه یک بازی با امتیاز بالاتر از 85 است. با این حال عرضه بازی نباید به چنین شیوههایی صورت بگیرد.”
هفته گذشته بود که اعلام شد تیم سازنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown منحصل شده و اعضای آن به پروژههای مختلفی درون شرکت یوبیسافت منتقل شدهاند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید