پایانبندیهای جدید Until Dawn به نسخه بعدی آن اشاره میکند
سرنخهای دو پایان جدید بازی
پایانبندیهای جدید Until Dawn که نسخه بازسازی آن سرانجام روز جمعه منتشر و در دسترس قرار گرفت اشاراتی به نسخه بعدی آن دارد.
در این نسخه بازسازی از بازی Until Dawn دو پایانبندی جدید وجود داشته که شاید اشاره به آینده احتمالی این مجموعه داشته باشند. اولین مورد شامل شخصیت جاش میشود که در بازی اصلی توسط رامی مالک (Rami Malek) نقش آفرینی شده بود. در حالی که جاش در نسخه اصلی با سرنوشت عذابآوری رو به رو میشود، در این پایانبندی جدید نشان داده میشود که جاش از سرنوشت اولیه خود نجات پیدا میکند. این صحنه در حالی روی جاش تمرکز کرده که در پسزمینه، صدایی که متعلق به شخصیت دیگری است بیان میدارد که شاید جاش به نوعی رستگاری دست پیدا کند.
دومین مورد از پایانبندیهای جدید Until Dawn به شخصیت سم به عنوان کاراکتر اصلی بازی ارتباط دارد که در نسخه اصلی توسط هیدن پانتییر (Hayden Panettiere) نقش آفرینی شده است. این سکانس سالها پس از پایان نسخه اصلی بازی دنبال میشود که در آن سم در تخت دراز کشیده است. همزمان با بلند شدن از تخت، سم متوجه خونریزی یک زخم میشود که موفق به بند آوردن آن نیز نمیشود.
در پایان صحنه، صدایی شنیده میشود که در حال فراخواندن نام سم است. به نظر میرسد هیدن پانتییر به منظور کار روی این صحنه به فرآیند ساخت نسخه بازسازی بازگشته بوده است. از سوی دیگر این بازیگر در مصاحبههای جدیدی نیز برای پروژه بازسازی نیز حضور داشته است.
نسخه بازسازی Until Dawn توسط استودیو بریتانیایی بالستیک مون (Ballistic Moon) توسعه یافته است که ماه گذشته خبر از تعدیل تعداد قابل توجهی از نیروی کاری خود به منظور امن نمودن آینده استودیو، داده بود. این استودیو در سال 2020 توسط افرادی تاسیس گردید که همگی در استودیو سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) کار میکردند. استودیویی که وظیفه ساخت نسخه اصلی بازی Until Dawn را در سال 2015 برای کنسول پلی استیشن 4 داشته است.
یک اقتباس سینمایی نیز از بازی در حال ساخت قرار دارد که توسط دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردانی میشود. فردی که پیش از این سابقه ساخت آثاری چون Annabelle: Creation و Shazam را در کارنامه دارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید