تمرکز شرکت وارنر برادرز روی ساخت بازیهای سرویس محور
توسعه بازیهای موبایل
شرکت وارنر برادرز به تازگی در پیامی اعلام کرد که از این پس بهجای توسعه عناوین با بودجه کلان، روی ساخت بازی های سرویس محور تمرکز میکند.
جدیدترین بازی منتشر شده از سوی بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت وارنر برادرز به نام جوخه انتحار چندان عملکرد موفقی نداشت و شکست تلخی را در کارنامه این کمپانی رقم زده است. در همین راستا، به نظر میرسد که بخش گیمینگ این شرکت به دنبال تغییر رویکرد و استراتژیهای خود در قبال ساخت بازیها است تا نقش مهمتری در این حوزه داشته باشد.
جیبی پرت، رئیس بخش بازیهای وارنر برادرز به تازگی در گفتوگویی اعلام کرد که به لطف استودیوها و فرنچایزهای ارزشمند، برای رشد هرچه بیشتر کمپانی در آینده فرصتهای جدیدی خلق خواهد شد. ظاهرا هدف و برنامه وارنر برادرز برای آینده، فاصله گرفتن از توسعه بازیهای AAA و تمرکز روی ساخت بازی های رایگان سرویس محور برای کنسول، کامپیوتر و موبایل است.
جیپی پرت در این زمینه توضیح میدهد:
ما روی بازیها تاکید بیشتری داریم. این حوزه فرصت رشد بیشتری دارد و میتوانیم به عنوان یک مجموعه که استودیوهای با تجربه و آیپیهای محبوب در اختیار دارد، فرصتهای جدیدی را خلق کنیم. بهجای آنکه یک بازی کنسولی بسازیم و پرونده آن را بعد از عرضه خاتمه دهیم، باید یک بازی با طول عمر طولانی داشته باشیم. برای مثال، یک بازی هری پاتر یا هاگوارتز لگسی سرویس محور که مردم بتوانند در آن زندگی کنند و همه چیز در بازی به صورت ادامهدار باشد.
بدون شک عرضه رایگان یک بازی لایو سرویس برای کنسول، کامپیوتر و حتی موبایل ایده خوبی برای دستیابی به موفقیت تجاری و درآمد کافی است، اما بهتر است بدانید که جدیدترین بازی سرویس محور این شرکت به نام Suicide Squad: Kill the Justice League عرضه ضعیفی را تجربه کرد و این در حالی است که بازی AAA و تکنفره این شرکت تحت عنوان Hogwarts Legacy به لطف فروش ۲۴ میلیون نسخهای، به پردرآمدترین بازی تاریخ شرکت تبدیل شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید