مراحل بازی Wolfenstein: Youngblood از بازی Dishonored الهام گرفته است
بازیکنان Youngblood تجربههای متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت
به گفتهی ژرک گستافسن، برای طراحی مراحل بازی Wolfenstein: Youngblood از بازی به یاد ماندنی Dishonored الگوبرداری شده است تا بازیکنان برای پیشبرد ماموریتها، حق انتخابهای بیشتری داشته باشند.
تهیه کنندهی این بازی ادعا کرده است که برای اولین بار در تاریخ مجموعه بازی Wolfenstein بازیکنان با یک بازی open-ended روبرو خواهند شد؛ به عبارتی دیگر میتوان گفت که مراحل این بازی به گونهای طراحی شده اند که بازیکنان میتوانند از مسیرهای گوناگونی برای اتمام ماموریتها استفاده کنند.
چند سال پیش، پس از عرضهی بازی Dishonored بسیاری از منتقدان و بازیکنان این بازی را تحسین کردند. یکی از نقاط قوت این بازی، open-ended بودن مراحل آن بود و حالا همان تیم سازنده قصد دارد تا این بار در طراحی مراحل بازی Wolfenstein: Youngblood از این ایده استفاده کنند تا بتوانند روند رو به رشد این مجموعه بازی را، حفظ کنند.
طی مصاحبهای که مجله پلیاستیشن با ژرک گستافسن (Jerk Gustafsson)، تهیه کننده بازی Wolfenstein: Youngblood انجام داده است، مشخص شد که سازندگان این بازی برای طراحی مراحل آن، تا حد ممکن از عناصر موفقیت آمیز بازی Dishonored الهام گرفته اند.
گستافسن طی این مصاحبه اظهار کرد که بازیکنان برای انجام ماموریتها در این اثر به مدت زمان طولانیتری نسبت به نسخههای قبلی نیاز دارند و دلیل این اتفاق، open-ended بودن ساختار مراحل بازی Wolfenstein: Youngblood است. این تهیه کننده سوئدی در ادامه صحبتهای خود گفت:
من فکر میکنم کسانی که مشغول به بازی Wolfenstein: Youngblood شوند، متوجه شباهتهای زیادی با بازی Dishonored خواهند شد. با این وجود تفاوتهایی بین تجربه این دو بازی وجود دارد اما در بسیاری از مراحل بازی، این شباهتها خود را نشان خواهند داد؛ به خصوص در مواقعی که راههای گوناگونی برای مبارزات و یا پیشبرد ماموریتها پیش روی بازیکنان قرار میگیرد.
بازی Wolfenstein: Youngblood توسط ماشین گیمز و آرکین استودیو (سازنده بازی Dishonored) در حال توسعه است. این بازی در تاریخ 4 مرداد 98 (مصادف با 26 ژولای 2019) برای پلتفرمهای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید