پیوستن طراح God of War Ragnarok به تیم سازنده بازی واندر وومن
روند توسعه بازی زن شگفتانگیز ادامه دارد
میلا پالوین، طراح God of War Ragnarok در بخش تجربه کاربری به تازگی به تیم سازنده بازی واندر وومن یعنی استودیوی مونولیث پروداکشنز ملحق شده است.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیوی آمریکایی مونولیث پروداکشنز که ساخت بازیهای پرطرفداری از جمله Fear و سری Middle-earth را در کارنامه خود دارد، بعد از سالها سکوت و بیخبری، در جریان رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی با انتشار یک تیزر کوتاه از بازی جدید خود تحت عنوان واندر وومن پرده برداشت.
از زمان معرفی بازی تا به امروز، اطلاعات چندان زیادی در خصوص کلیات این عنوان ارائه نشده، اما بر اساس گزارشهای اخیر، به نظر میرسد که روند توسعه آن به خوبی سپری میشود. در همین راستا، ساعاتی پیش میلا پالوین، طراح ارشد تجربه کاربری یا همان UX بازی تحسینشده گاد آو وار رگناروک، در پیامی اعلام کرد که از استودیوی سانتا مونیکا سونی جدا شده و تقریبا یک هفتهای است که به تیم سازنده بازی زن شگفت انگیز ملحق شده است.
میلا پالوین در این زمینه توضیح میدهد:
تقریبا یک هفتهای است که من با تیم سازنده بازی واندر وومن همکاری میکنم. باید بگویم که به معنای واقعی کلمه تحت تاثیر میزان توجه این تیم به ویژگیهای دسترسیپذیری شدهام. اکنون میتوانم بگویم که حس من نسبت به صنعت بازیهای ویدیویی در مقایسه با سالهای گذشته کاملا متقاوت بوده و این تفاوت به طرز شگفتانگیزی برای من رقم خورده است.
گفتنی است که خانم میلا پالوین در زمینه طراحی ویژگیهای دسترسیپذیری بازی خدای جنگ رگناروک عملکرد فوقالعادهای از خود به نمایش گذاشته است؛ به طوری که بیش از ۶۰ ویژگی جدید در این عنوان به چشم میخورد. تنظیمات Accessibility یا همان دسترسی بیشتر برای بازیکنانی که از نظر شرایط ذهنی یا جسمی خاص هستند، در نظر گرفته شده تا مشابه سایر گیمرها به راحتی از تجربه بازی لذت ببرند.
در پی این خلاقیتها، میلا پالوین جایزه نوآوری دسترسیپذیری در مراسم بزرگ گیم اواردز ۲۰۲۲ میلادی را به خود اختصاص داد و اکنون به نظر میرسد که تیم سازنده بازی Wonder Woman نیز به دنبال ارائه ویژگیهای دسترسیپذیری است تا گیمرهای محترم و خاص نیز به راحتی به تجربه بازی بپردازند.
لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Wonder Woman هنوز تاریخی برای عرضه ندارد و چه بسا پلتفرمهای هدف آن نیز از سوی بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت برادران وارنر نیز مشخص نشده است. داستان بازی Wonder Woman کاملا اورجینال بوده و سیر تبدیل شدن شاهدخت دایانا از یک مبارز به یک رهبر را نشان میدهد. همچنین داستان در جهان مدرن روایت شده و در آن شاهد اتحاد آمازونیها و انسانها خواهیم بود.
ناگفته نماند که طبق اعلام تیم سازنده، دنیای بازی واندر وومن به صورت جهان باز طراحی شده و سیستم نمسیس را شامل میشود؛ سیستمی که برای نخستین بار در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor معرفی شد. این سیستم فرماندهان دشمن را در قالب یک شبکه به تصویر کشیده و نقاط قوت، نقاط ضعف و روابط موجود میانشان را نشان میدهد؛ برای مثال، فاش میکند کدام فرمانده یا فرماندهان تحت نظارت یک فرمانده بالارده هستند. بدین ترتیب، کاربر میتوانست به یکی از فرماندهها حمله کرده و پس از شکست، او را به عنوان نفوذی به جنگ با فرمانده بالارده بفرستد.
در این میان، بهتر است بدانید خدای جنگ رگناروک در حال حاضر به طور انحصاری برای کنسولهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. در صورتی که اطلاعات چندان زیادی در خصوص بازی ندارید و یا همچنان در خرید بازی مردد هستید، پیشنهاد میکنم نقد و بررسی بازی God of War Ragnarok را در رسانه سرگرمی مطالعه کنید.
در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با پیوستن طراح ارشد تجربه کاربری God of War Ragnarok به تیم سازنده بازی واندر وومن چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان میتواند انتظار هواداران دنیای دی سی را برآورده کند؟ شما چه انتظارهایی از این بازی دارید؟ فراموش نکنید که نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه سرگرمی به اشتراک بگذارید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید