واکنش و توضیحات اسپنسر پیرامون عرضه Indiana Jones برای PS5
"ایکس باکس یک تجارت است."
فیل اسپنسر مدیر بخش گیم مایکرسافت پس از معرفی و تایید عرضه Indiana Jones برای PS5 توضیحاتی در خصوص آن ارائه کرده است.
در جریان یک مصاحبه داخلی در برنامه Xbox On، فیل اسپنسر (Phil Spencer) به صورت مستقیم به عرضه Indiana Jones برای PS5 نپرداخت و به جای آن تاکید داشت که پیش از این اظهار کرده بود که ایکس باکس به مشاهده تجربیات جدید خود پرداخته و از آنها یاد خواهد گرفت و براساس همین یادگیریها، موارد بیشتری را انجام خواهند داد.
“مشخصا در بهار گذشته ما چهار مورد از بازیهای خود را برای کنسولهای رقیب منتشر کردیم. دو مورد از آنها روی کنسول سوییچ و هر چهار مورد روی پلی استیشن در دسترس قرار گرفتند و ما درباره این موضوع اظهار کردیم که ما از تجربیات خود یاد خواهیم گرفت. ما گفتیم که به مشاهده میپردازیم. به نظرم در زمان ایکس باکس گیمز شوکیس من این اظهارنظر را مطرح کردم که براساس آن چه یاد گرفتیم، کارهای بیشتری انجام خواهیم داد.”
“آن چه که پس از این مشاهده میبینم بدین شرح است: فرنچایزهای ما در حال قدرتمندتر شدن هستند. پلیرهای کنسولی ایکس باکس بیشتر از هر زمان دیگری در سال جاری مشتاق به نظر میرسند. من به این موضوع نگاه میکنم و میگویم: اوکی، تعداد پلیرهای ما برای پلتفرم کنسولی در حال افزایش بوده، فرنچایزهای ما در قدرتمندترین شکل خود قرار دارند و ما یک تجارت را مدیریت میکنیم.”
“بدون شک این موضوع درون شرکت مایکروسافت صحیح است. سطح انتظارات از نظر آنچه که باید به شرکت والد خود در مایکروسافت بازگردانیم بسیار بالا محسوب میشود. زیرا ما میزان مشخصی از حمایت و پشتیبانی را از یک کمپانی دریافت میکنیم و بسیار شگفتانگیز است که چه کارهایی قادر هستیم انجام دهیم.”
“بنابراین من با خود فکر میکنم که چطور بازیهای ما میتوانند قدرتمندترین حالت ممکن باشند؟ پلتفرم ما هم روی کنسول و هم روی کامپیوترهای شخصی و روی Cloud رشد کند و به نظر من این استراتژی، همان چیزی است که برای ما کارآمد محسوب میشود. آخرین چیزی که احتمالا میگویم نیز بدین شرح است که به نظر من فشار فراوانی روی صنعت بازیهای ویدئویی وجود دارد. این صنعت برای مدت زمانی طولانی در حال رشد بوده و اکنون افراد به دنبال راههای دیگر برای گسترش آن هستند.”
“به نظرم، ما به عنوان یک طرفدار و مخاطب بازیهای ویدئویی، باید انتظار تغییرات بیشتری را داشته باشیم. و این که چگونه روشهای توسعه و توزیع سنتی بازیها با تغییر مواجه خواهند شد. این تغییر در راه همگی ما خواهد بود. اما نتیجه نهایی باید بازیهای بهتری باشد که افراد بیشتری نیز بتوانند آنها را تجربه نمایند. چنانچه ما روی این موضوع تمرکز نکرده باشیم، به نظرم روی چیزهای اشتباهی تمرکز کردهایم. بنابراین برای ما در ایکس باکس، سلامت ایکس باکس، سلامت پلتفرم ما و رشد بازیهای ما مهمترین موارد محسوب میشوند.”
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید