1%
  • 0/10

تغییرات اساسی در Gears 6 برنامه‌ریزی شده بود

خروج از سیاره Sera

تغییرات اساسی در Gears 6 برنامه‌ریزی شده بود ۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۳ اخبار (گیم) کپی لینک
تغییرات اساسی در Gears 6

به گفته یکی از اعضای سازنده سابق این مجموعه، استودیو کولیشن در نظر داشت تا تغییرات اساسی در Gears 6 پیاده‌سازی کند.

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، در جریان رویداد Xbox Games Showcase کاشف به عمل آمد که استودیو کولیشن (The Coalition) مشغول ساخت بازی Gears 6 نبوده بلکه در حال کار روی اثری متفاوت به نام بازی Gears of War: E-Day بوده است. اثری که قرار است یک پیش‌درآمد برای اولین نسخه از این مجموعه باشد و پلیرها را به قرار دادن در نقش شخصیت مارکوس فنیکس در کنار همراه قدیمی‌اش دام به عنوان شخصیت‌های اصلی سه‌گانه اورجینال بازگرداند.

رونمایی از این بازی سبب شد تا باری دیگر اشتیاقی دوباره در دل طرفداران این مجموعه ایجاد کند. به خصوص افرادی که از دو نسخه منتشر شده در این سری یعنی بازی Gears 5 و بازی Gears 6 رضایت چندانی نداشتند. ساخت این بازی به نظر می‌رسد که تصمیم درستی بوده و از سوی دیگر نه شرکت مایکروسافت و Xbox و نه استودیو کولیشن احتمال ساخت نسخه ششم را از برنامه خود حذف شده ندانستند.

در گفتگو با پادکست آنلاکد، راد فرگوسن مدیر سابق استودیو کولیشن مدعی شده که این استودیو در نظر داشت تغییرات اساسی در Gears 6 اعمال نماید. تیم سازنده قصد داشت تا در این بازی پلیرها را از سیاره Sera به سوی ستارگان ببرد. فرگوسن توضیح داد که برنامه چنین بوده که شخصیت‌های بازی از تکنولوژی فضایی به جای مانده از UIR استفاده کرده تا به یک سیاره جدید بروند تا ببینند چه خطراتی در کهکشان وجود دارد.

سازندگان در نظر نداشتند تا اثری چون بازی Mass Effect بسازند که در آن پلیرها بین سیاره‌های مختلف جابجا شوند اما بتوانند یک محیط جدید را اکتشاف نمایند. چنین چیزی یک تغییر بسیار اساسی برای این مجموعه به شمار می‌رفت با این حال پیاده‌سازی چنین ایده‌ای می‌توانست جذاب از آب در بیاید. این مجموعه هرگز از سیاره Sera خارج نشده و تا جایی که در خط داستانی اصلی Gears of War نیز مطرح شده، چیزی به اسم سیاره زمین در یونیورس آن وجود نداشته و سیاره Sera نزدیک‌ترین مورد به آن محسوب می‌شود.

در انتها فرگوسن از تغییر رویکرد در نظر گرفته شده توسط استودیو کولیشن برای Gears of War اظهار غافل‌گیری نمود و بیان داشت که مطمئن نیست چنین ایده‌ای باز هم در برنامه‌های تیم سازنده برای Gears 6 وجود داشته باشد. فرگوسن به این مسئله نیز اشاره داشت که تیم سازنده هرگز تصمیم نگرفته بود که چه مسیری را به عنوان پایان اصلی Gears 5 و ادامه آن برای نسخه ششم انتخاب نماید. زیرا در پایان تصمیمی مبنی بر انتخاب میان کشتن دو مورد از شخصیت‌های اصلی بازی در برابر پلیر قرار می‌گیرد. دیتاهایی که تیم سازنده در اختیار داشته نیز نشان می‌داد که پلیرها تقریبا به طور مساوی بین دو پایان بازی دست به انتخاب زده‌اند که همین کار برای سازندگان برای انتخاب مسیر اصلی سخت‌تر می‌کرد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments