وضعیت ساخت بازی Perfect Dark چندان تعریفی ندارد!
جهنم توسعه
بر اساس اظهارات اخیر یکی از خبرنگارهای معروف، به نظر میرسد که ساخت بازی Perfect Dark در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیو اینیشتیو با همکاری کریستال داینامیکس، خالق توم ریدر، روی ساخت ریبوت بازی پرفکت دارک مشغول به کار است؛ اثر شوتر و اکشنی که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی روانه بازار شد و با وجود محبوبیت زیاد در میان گیمرها، در طول دو دهه اخیر به کلی به فراموشی سپرده شده بود.
ریبوت پرفکت دارک ابتدا در جریان رویداد گیمزکام سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد و با وجود گذشت چهار سال از این رونمایی، همچنان جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست و تیم سازنده درباره این عنوان سکوت اختیار کرده است. در طول این چند سال، اتفاقهای غیرمنتظره زیادی رخ داده و جدا از تغییر موتور سازنده بازی، برخی از مدیران و توسعهدهندگان کلیدی پروژه به دلیل اختلاف نظرها از استودیوی اینیشتیو جدا شدند.
به همین خاطر، گمانهزنیهای زیادی در رابطه با پروسه ساخت این بازی به گوش رسیده و چه بسا پیشتر شایعه شده بود که وظیفه توسعه بازی به کلی به استودیوی کریستال داینامیکس محول شده است. این در حالی است که تیم سازنده همواره مدعی است که بازی به خوبی پروسه ساخت خود را پشت سر میگذارد.
با این حال، ساعاتی پیش اقای جف گراب، خبرنگار رسانه جاینت بامب، در پیامی خاطرنشان کرد وضعیت ساخت Perfect Dark اصلا تعریفی ندارد و چه بسا بازی در جهنم توسعه به سر میبرد. او با اشاره به اینکه اگرچه فرصتهای شغلی تیم سازنده به استفاده از المانهای اول شخص در گیم پلی اشاره میکنند، اما هنوز به این موارد ابتدایی نیز پرداخته نشده است.
دقت داشته باشید که تیم سازنده هنوز واکنشی از خود در قبال این موضوع نشان نداده و اظهارات فوق در حد یک شایعه به شمار میروند. با این حال، اگر ادعای گراب صحت داشته باشد، ممکن است که با ادامه این روند، در نهایت مایکروسافت ساخت بازی را لغو کرده یا به کلی توسعه آن را به استودیوی دیگری محول کند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید