خالق سری Yakuza از پایان دوران بازیهای بزرگی میگوید
کاهش اهمیت بزرگی بازیها
توشیهیرو ناگاشی، خالق سری Yakuza اخیرا در گفتوگویی از وضعیت حال حاضر صنعت بازی ها انتقاد کرده و مدعی است که دوران بازیهای بزرگ رو به اتمام است.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که آقای توشیهیرو ناگاشی، خالق و سازنده سابق سری پرطرفدار یاکوزا حدود سه سال پیش استودیوی جدیدی تاسیس کرد تا به همراه تیم جدید خود، روند ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی را آغاز کند.
علیرغم گذشت سه سال، این بازی هنوز به طور رسمی معرفی نشده و جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست. در همین حین، ناگاشی به تازگی با رسانه فامیتسو گفتوگویی داشته که در آن خاطرنشان کرده تعداد و تنوع بازیها بیش از حد زیاد شده و ظاهرا دوران بازیهای بزرگ رو به اتمام است.
توشیهیرو ناگاشی در این زمینه توضیح میدهد:
من قصد دارم اثری بسازم که تجربه آن برای همه هیجانانگیز و سرگرمکننده باشد، اما پردردسر و چالشبرانگیز نباشد. اگر نگاهی به وضعیت حال حاضر بیاندازیم، مشاهده میکنیم که تعداد بازیهای کنسولی در زندگی اغلب بازیکنها بیش از حد است. هنوز هم بازیهای زیادی عرضه میشوند، اما فکر میکنم دوران بازی های بزرگ که به خاطر فروش بالا توسعه یافتهاند، رو به اتمام است.
در ادامه این صحبتها، ناگاشی اذعان داشت که نقشه کلی بازی جدید او طراحی شده، اما به عقیده او بسیار بزرگ بوده و در حال حاضر تیم سازنده به طور تدریجی در حال کوچک کردن آن است تا بازی از نظر وسعت و همچنین تراکم تعادل خوبی داشته باشد. به گفته او، چنین تناسبی با بررسی هدف بازیکنها در بازی مشخص میشود.
بهتر است بدانید که بازی جدید توشیهیرو ناگاشی دقیقا مشابه عناوین پیشین سری Yakuza نخواهد بود، اما او و تیم سازنده بازی به خوبی از انتظارهای گیمرها و هوادارها اطلاع دارند. گفتنی است که این بازی هنوز به طور رسمی مشخص نشده و داستان و همچنین تاریخ عرضه آن همچنان در هالهای از ابهام قرار دارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید